He,
Voor de volleybalvereniging probeer ik een lijst met sporthallen op de site van de vereniging over te nemen, in deze informatie staan links met een adres en een routebeschrijving. Deze links zijn echter alleen naar de "local host", oftewel de pagina zelf. Ik zou na de <a href=" graag een stukje URL toevoegen, zodat de links wel werken. Daarvoor heb ik het volgende stukje PHP code geschreven:
Het filteren van de lijst lukt, alleen het "uitbreiden" van de links lukt niet. Ik heb gezocht, maar ik kon geen aansluitende artikelen vinden..... kan iemand mij helpen???
alvast bedankt!
Allias0-06
Voor de volleybalvereniging probeer ik een lijst met sporthallen op de site van de vereniging over te nemen, in deze informatie staan links met een adres en een routebeschrijving. Deze links zijn echter alleen naar de "local host", oftewel de pagina zelf. Ik zou na de <a href=" graag een stukje URL toevoegen, zodat de links wel werken. Daarvoor heb ik het volgende stukje PHP code geschreven:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
| <?php echo "<P><TABLE BORDER=0 CELLSPACING=1 CELLPADDING=0 WIDTH=\"100%\"><tbody><TR><TD VALIGN=top WIDTH=40>"; $url="http://regios.nevobo.nl/include/files//groepen//Zuid-west/PHP/Zroute.php"; $fp = fopen($url, "r"); $data = array(); while(!feof($fp)) { array_push($data,fgets($fp, 1024)); } fclose($fp); $inTable=false; foreach($data as $key => $value){ if(strstr($value,"<P><A HREF=\"Zroute.php?1")) { $inTable=true; } elseif(strstr($value,"<P><A HREF=\"Zroute.php?501") != false) { $inTable=false; echo "</TD></TABLE></P>"; } if(($intable) && strstr($value,"<A HREF=\"")) { list($a,$b) = split('[=]',$value); echo $a; echo "=\"http://regios.nevobo.nl/include/files//groepen//Zuid-west/PHP/"; echo $b; } elseif($inTable) { echo $value; } } |
Het filteren van de lijst lukt, alleen het "uitbreiden" van de links lukt niet. Ik heb gezocht, maar ik kon geen aansluitende artikelen vinden..... kan iemand mij helpen???
alvast bedankt!
Allias0-06