Geen GELUID Compaq Presario C700 notebook pc

Pagina: 1
Acties:
  • 2.494 views sinds 30-01-2008

• gimmen
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-04-2024
Hallo, heb net een Compaq Presario C700 notebook pc gekocht, maar omdat VISTA mij niet goed ligt, heb ik er maar windows XP pro erop gezet.
Het enigste nadeel is, dat ik nu geen geluid meer heb.
Wie weet of heeft een oplossing voor dit probleem????

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

installeer de driver :Y :?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Jungian
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Jungian

>_<

Wat zou je zeggen van een driver installeren ?

0.0

• battler
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-06-2025
Drives installeren ;)

-
Omdat iedereen toch het zelfde roept, doe ik maar een beetje extra moeite.
http://h10025.www1.hp.com...roduct&lc=nl&cc=nl&dlc=nl
Kies uit de lijst je type laptop en dan drivers, xp enz. enz..
en foei! voortaan zelf uitzoeken natuurlijk :P

[ Voor 87% gewijzigd door battler op 24-10-2007 20:29 ]

Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Als straks je WLAN of iets anders het ook niet doet kan je daarvoor de oplossingen van hier boven ook gebruiken.

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Ik was lekker de eerste :9
Dat ze Vista durven mee te leveren op zo'n laptopje... schande zeg :|

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Enfer
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-12-2025
PilatuS schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 20:28:
Als straks je WLAN of iets anders het ook niet doet kan je daarvoor de oplossingen van hier boven ook gebruiken.
offtopic:
_O- _O- _O- _O-

Mjah @ TS
Kijk eens op de site van de fabrikant naar drivers, en dan zoek je op het type nummer van de laptop.. Als het een beetje recentelijke laptop is dan moeten er voldoende drivers te vinden zijn..

En misschien is het handig om ook ff:
Het algemeen beleid #topicplaatsen

door te nemen..

[ Voor 16% gewijzigd door Enfer op 24-10-2007 20:35 ]

• gimmen
Driver wil ik wel installeren maar heb er totaal geen software bij gekregen waar kan ik drivers downloaden.

• TweakerDwayne
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 28-03-2021
Op de website van de fabrikant gok ik zo ;)

[ Voor 71% gewijzigd door TweakerDwayne op 24-10-2007 20:32 ]

• battler
Het is niet zo dat er in mijn bovenstaande post echt een link staat waar je het kan downloaden.
Wat handig is van het internet is dat je niet alleen vragen kan stellen maar ook dingen kan opzoeken.
bijvoorbeeld als je op www.google.nl (kan je intikken in firefox of internet explorer) je zoektermen intikt dan zoekt die website automatisch voor je de website's die daar relevant op zijn. Wat je dus zou kunnen doen is daar intikken Compaq Presario C700 audio drivers of je gaat naar de website www.compaq.nl klinkt op ondersteuning voert je type nr van je laptop in, en volg verder de handleiding in me voorgaande post.

/offtopic
Komt het net zo kinderachtig over als je vraag?

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
gimmen schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 20:30:
Driver wil ik wel installeren maar heb er totaal geen software bij gekregen waar kan ik drivers downloaden.
Misschien is de site van Compaq wel een leuke plaats om op te beginnen. Al vind ik het wel vreemd, op zo'n voorgeïnstalleerd ding horen toch al gewoon drivers e.d. te zitten :?

• battler
Als je hem opnieuw installeert is het toch niet zo vreemd dat je drivers weg zijn ;)

• gimmen
Sorry, maar op www.compaq.nl kan ik geen audio driver voor windows xp vinden, maar wel voor vista

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
gimmen schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 20:48:
Sorry, maar op www.compaq.nl kan ik geen audio driver voor windows xp vinden, maar wel voor vista
Je Laptop is standaard geleverd met Windows Vista. Een hoop nieuwe laptops zijn alleen geleverd met Vista waardoor er soms geen drivers meer gemaakt worden voor Windows XP.

Als ik jou was zou ik nog ff goed rond zoeken maar het zou kunnen dat het bovenstaande klopt. In dat geval kan je misschien XP nog wel aan de praat krijgen door alle losse drivers voor de componenten op te zoeken.

Ik ben samen met een collega eens 2 dagen bezig geweest om een Asus laptop met XP aan de praat te krijgen, maar het eindresultaat was dat het niet ging werken.

Verwijderd

schaf Driver Detective aan en laat je computer scannen dan heb je de meeste drivers daarna
zorg je dat je op de atheros site de atheros-client download daarme kan je verbinding krijgen met
je netwerk driver voor windows XP bij mij doet hij het prima alleen het netwerlichtje blijf rood branden
ik hep daar geen probleem mee je kan ook je computer laten scannen door HP dan weet je welke type het precies is
groeten FP

• Charlie932
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-02 18:54
wat een kick zeg!

Ik mag aannemen dat hij in de tussenliggende periode wel iets als een driver heeft kunnen vinden (of terug is gegaan naar vista!) :o

Het leven is net een dolfijn...... meestal dol, maar soms ook fijn.

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:52

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Jep... Even op de datum letten please :)

Wise enough to play the fool

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.