Gezocht: muis met een staartje en lekker veel knoppen

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-02 20:52

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Topicstarter
Ik zoek een muis met een USB staartje en met lekker veel knoppen, bij voorkeur een ergonomische met duimknoppen. Ik heb nu een Logitech MouseMan Wheel en op zich bevalt die prima maar ik kom nu toch echt knoppen tekort.

Ik heb al ff bij de lokale computerwinkels gekeken maar ik zie niet echt muizen met lekker veel knopen, vaak zijn het knoppen die bedoelt zijn voor een bepaalde functie (b.v. van die veel te kleine bladerknoppen op de Logitechs) en dan zijn het er nog maar 2.

Het mooist zou iets zijn met 4 extra knoppen (dus naast link/rechts en wieltje).

Iemand een gouden tip ?

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-02 16:16

Deathchant

Don't intend. Do!

ik heb te koop voor je een zo goed als nieuwe Razer Habu game-muis. Ik heb deze gekocht 1 week geleden, maar heb de G5 gekocht. Ik wil de G5 houden en de Habu verkopen. 3 dagen gebruikt en daarna weer in de doos gedaan.
Kortom: nieuwstaat dus.
Deze heeft wel 2 knopjes bij de duim en 2 knopjes onder het scrollwieltje. Is voor de DPI.

Info over mijn Habu

[ Voor 3% gewijzigd door Deathchant op 25-10-2007 08:21 ]

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:33

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

dit is een zoekvraag en lokt ook nog Vraag-en-Aanbod-reacties uit. Niet de bedoeling

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Dit topic is gesloten.