Ik heb een probleempje met mijn wireless internet. Heb thuis een netwerkje met 2 pc's, 1 met kabel, 1 draadloos, deze zijn verbonden dmv een Netgear WGR614V5. Op de PC die via kabel is aangesloten haal ik mijn normale snelheid met downloaden (1,3MB/s). Als ik hetzelfde bestand probeer via de wireless verbinding (vanaf multikabel service site), dan haal ik maar 500KB/s.
Heb als eerste geprobeerd de firmware te updaten, dit gaf geen verandering. Daarna heb ik voor de zekerheid mijn WPA beveiliging eraf gehaald om te kijken of dit misschien nog verschil zou geven. Ook niet helaas. Het ontvangstsignaal is zeer goed, dus dat lijkt mij ook niet het probleem. Heeft iemand hier misschien ook ervaring mee en zo ja een oplossing?
Grtz
Heb als eerste geprobeerd de firmware te updaten, dit gaf geen verandering. Daarna heb ik voor de zekerheid mijn WPA beveiliging eraf gehaald om te kijken of dit misschien nog verschil zou geven. Ook niet helaas. Het ontvangstsignaal is zeer goed, dus dat lijkt mij ook niet het probleem. Heeft iemand hier misschien ook ervaring mee en zo ja een oplossing?
Grtz