[Bluetooth] Toetsenbord gebruiken zonder originele ontvanger

Pagina: 1
Acties:

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:11
Hallo
Ik heb vandaag een "Logitech Cordless Elite Keyboard" gekocht, 2e hands en de ontvanger zat er helaas niet bij, dus heb alleen het toetsenbord.

Nu vraag ik me ook af of ik dit toetsenbord ook kan gebruiken met zo'n USB bluetooth stickje. Zo'n stickje hebben we wel, en ik zou het ook graag willen proberen, alleen is dat stickje uitgeleend aan een kennis.

Iemand die dit weet?

Afbeeldingslocatie: http://www.electroweb.nl/s_1249.jpg + Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/i.dsp/1043622604.jpg = Afbeeldingslocatie: http://www.holidayrinks.com/Buttons/questionMark.gif

• bóòbó
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23-12-2025
Ja, bij mij kan dat wel in ieder geval :Y

• ThinkPad
PolluxDKB schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 19:29:
Ja, bij mij kan dat wel in ieder geval :Y
Welk toetsenbord heb je dan?

• bóòbó
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23-12-2025
Logitech NoVio ofzoiets.
Een logitech in ieder geval, met een 6 euro no-brand bluetooth stick.

• ThinkPad
PolluxDKB schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 19:32:
Logitech NoVio ofzoiets.
Een logitech in ieder geval, met een 6 euro no-brand bluetooth stick.
diNovo ofzo zal het dan wel zijn. Maar mooi dat het werkt, helemaal aangezien die van jou ook een Logitech is. Dan weet ik genoeg.

Thanks!

• W3lta
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-01 21:31

W3lta

So i'm a nerd. who cares?

Ik denk niet dat dit een bluetooth keyboard is maar één of ander RF- gevalletje is. Dan zou je eens moeten informeren bij Logitech of ze je nog zo'n dongle kunnen bezorgen.

Maar als het een bluetooth model is dan kan je die gerust gebruiken in combinatie met een willekeurige stick.

Kan een mens ooit teveel computers hebben?

• Vorlon
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 20-01 16:49
W3lta schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 19:42:
Ik denk niet dat dit een bluetooth keyboard is maar één of ander RF- gevalletje is. Dan zou je eens moeten informeren bij Logitech of ze je nog zo'n dongle kunnen bezorgen.

Maar als het een bluetooth model is dan kan je die gerust gebruiken in combinatie met een willekeurige stick.
Dit is inderdaad geen Bluetooth toetsenbord, maar eentje die het Logitech eigen FastRF systeem gebruikt. Daar heb je dus een speciale Logitech ontvanger voor nodig helaas.

"You are not ready for immortality yet" - Kosh Nararek

• ThinkPad
Het is geen raar Logitech systeem, want er staat toch echt in het groot op "Bluetooth"

En het werk inmiddels ook al :D

• W3lta
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-01 21:31

W3lta

So i'm a nerd. who cares?

ThinkPad schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 20:39:
Het is geen raar Logitech systeem, want er staat toch echt in het groot op "Bluetooth"

Ik vond nochtans op het internet dat jou keyboard Rf gebruikte. Maar proficiat dat het lukte.

[ Voor 34% gewijzigd door W3lta op 25-10-2007 23:37 ]

Kan een mens ooit teveel computers hebben?

• Vorlon
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 20-01 16:49
ThinkPad schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 20:39:

Aha, dan heb je de "for Bluetooth"-versie waar een MX900 bij hoort. Die zijn er inderdaad ook, my mistake :D

Mooi dat het gelukt is.

"You are not ready for immortality yet" - Kosh Nararek

Pagina: 1