sub d 15 male --> sub d 9 female || converter ||

Pagina: 1
Acties:

• martjah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-02 09:58
Goede avond,

ik ben op zoek naar een converter die een sub d 15 male (8 boven 7) omzet naar een sub d 9 female (5 boven 4).

heb al een hele tijd gegoogled maar heb niks kunnen vinden, ook heb ik hier gezocht maar kon ook niks vinden.

Ik heb hier namelijk een chip liggen voor de auto. (chiptune)

Toen we bij dit bedrijf waren, gebruikten ze een sub d 15 male naar usb converter en logde op dit ding in d.m.v. een telnetsessie. Dit willen we zelf ook kunnen alleen dan via de com1 poort.

dus wie o wie kan helpen.

m.v.g. Mart

• martjah
iemand?

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Kun je met een soldeerbout omgaan?

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• martjah
dat zal wel lukken :)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:25

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Dan kun je het toch gewoon zelf :z

Sowies, er zijn extreem veel verschillende manier denkbaar om een 9-pins connector op een 15-pins connector aan te sluiten. Om iets zinnigs te doen moet je de pinout van beide kanten weten. Bovendien is het maar de vraag of iets dat via 15-pins connector met USB protocol kon communiceren ook standaard seriele communicatie ondersteunt.

Als je hulp hiermee wilt zul je ons veel meer info moeten geven (pinout van het 15-pins geval en info over de gebruikte protocollen om te beginnen)

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Check de pinout en specs van die chip

en soldeer een kabel.
Pagina: 1