Toon posts:

iPod Touch Jailgreak werkt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 165 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Om te beginnen:
Is it illegal to hack the iPod Touch or iPhone?

Hacking the iPod Touch is not illegal. While Apple would like to make you think it is illegal, it is not, and it is impossible to get in any legal trouble for hacking it.
Bron

Ik gebruik TouchFree om mijn iPod Touch (v 1.1.1) te "Jailbreaken" om vervolens die 3rd aplicaties erop te kunnen instaleren.

Ik heb TouchFree geinstalleerd maar het wil niet lukken,

Ik ben momenteel bij de eerste stap, en daar loop ik al vast:

Afbeeldingslocatie: http://www.techzine.nl/f/g/44433phpvn20jr.jpg

Ik bezoek dus die link en Safari zou dus moeten crashen, dit is niet het geval. Wanneer ik op "Continue to step 2" klik zegt ie "Please Visit the URL given in Safari on the iPod first".

Wat ik dus gedaan heb, maar hoe kan dat ding weten dat ik dat wél of niét gedaan heb?

Wie heeft hier ervaring mee, of heeft zijn iPod op een andere manier ge-jailbreaked.

Ik hoor het graag & bedankt.

Verwijderd

Wel op je ipod naar die site gaan he :o

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 19:03:
Wel op je ipod naar die site gaan he :o
Sure, dat heb ik gedaan. Maar niks gebeurd...

Is er een andere manier voor?

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 19:05:
[...]

Sure, dat heb ik gedaan. Maar niks gebeurd...

Is er een andere manier voor?
er is geen andere mannier de site ligt er vandaag uit ik heb ook geprobeerd en zoals je kon lezen of het andere forum had iemand anders er ook last van dat je gelijk door werd gelinkt naar de site waarschijnlijk ligt gewoon de site plat en moet je even wachten.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 19:09:
[...]

er is geen andere mannier de site ligt er vandaag uit ik heb ook geprobeerd en zoals je kon lezen of het andere forum had iemand anders er ook last van dat je gelijk door werd gelinkt naar de site waarschijnlijk ligt gewoon de site plat en moet je even wachten.
Ja ik werd idd doorgelinkt.

Maar dit is dé enigste manier om je iPod te jailbreaken?

En ook dé enigste manier om applicaties erop te runnen?

En wat houdt "installer.app" in?

• Oyster
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Oyster

Prince

Of de bufferoverflow wordt niet door Safari gegenereerd? Heb je een nieuwere versie van Safari? :P

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Ik zou me even inlezen voordat je dingen met je apparaten gaat doen.. Het klinkt niet echt of je een idee hebt waar je mee bezig bent.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 19:20:
[...]

Ja ik werd idd doorgelinkt.

Maar dit is dé enigste manier om je iPod te jailbreaken?

En ook dé enigste manier om applicaties erop te runnen?

En wat houdt "installer.app" in?
instaler.app is het prog. dat op je itouch word gezet hier mee kan je ander progjes er op zetten en volgens mij is er geen andere mannier om het te doen want ik heb ook al even zitten googlen maar niets gevonden maar wanneer wel ik hoor het graag O-)

Verwijderd

Topicstarter
Wordt/is het ook mogelijk dat flash wordt ondersteund?

Tevens heb ik net Apollo IM gedownload, om dit te instaleren op je Touch moet hij ook ge-jailbreaked zijn?

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2007 20:24 ]

Verwijderd

Ja jailbraik is essentieel. Overigens is dit alles uitvoerig op macrumors.com te vinden...

Verwijderd

probeer touchfree nog eens want lees http://www.toc2rta.com/ de site doe het weer

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 21:15:
probeer touchfree nog eens want lees http://www.toc2rta.com/ de site doe het weer
Ja, ik wilde het nét zeggen: Hij is gehackt :D

Maaruh, hoe krijg je het voor elkaar om de Springboard te veranderen?

En ik hoorde dat je niet alles via installer moet instaleren...

Verwijderd

klopt springboard verander je door via installer springboard te instaleren de iphone apps moet je handmattig instaleren door middel van winSCP is wel te vinden op google

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 21:24:
klopt springboard verander je door via installer springboard te instaleren de iphone apps moet je handmattig instaleren door middel van winSCP is wel te vinden op google
Eneee... MSN? Geen web bassed, maar gwn als prog.

Verwijderd

Topicstarter
Iemand die weet hoe ik MSN als app kan instaleren? Dat web based vind ik maar niks... Ik zag dat er iets bestaat dat Apollo heet, alleen geen id hoe ik dat instaleer

Verwijderd

Sorry hoor, maar als jullie gewoon naar het macrumors.com forum gaan of sowieso erop googlen dan vindt je echt 100-en pagina's die zeggen hoe het moet...

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik denk dat als je een topic moet openen voor een site die down is om je ipod te jailbreaken, dat het dan verstandig is om deze hele activiteit achterwege te laten. Daarnaast is dit dusdanig basic dat we verwachten dat je het zelf ook wel kan fixen. Daarnaast wordt een groot-klein-vragen-topic al helemaal niet gewaardeerd; dus sluit ik dit topic

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.