Moet ik nou voor een nieuwe pc een p3 733mhz 133 mhz of een AMD duron 700 mhz kopen en waarom.
Graag je mening hierover
Graag je mening hierover
Verwijderd
Verwijderd
sigloos
Anders gebeurt het ook zo, dus jou mening is niet objectief, tering kan me eraan ergeren, dan mensen niet weten wat objectief is.Op maandag 12 februari 2001 23:42 schreef SanduTje het volgende:
Tja als je om geld verlegen zit moet je voor de duron gaan, maar anders is het moeilijk kiezen..
De duron overclocked wel veel beter, maar wil je als tweaker een echte uitdaging dan moet je vooral een P3 nemen!
Kep maanden over gedaan om mijn p3-650 stabiel op 950 te laten lopen en we kopen een duron650 erbij en die loopt na het unlocken binnen 5 minuten al op 850!
maar goed life's a bitch..
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Hoezo niet objectief?Op maandag 12 februari 2001 23:53 schreef FrankGuthrie het volgende:
[..]
Anders gebeurt het ook zo, dus jou mening is niet objectief, tering kan me eraan ergeren, dan mensen niet weten wat objectief is.
Niet je persoonlijke mening, maar een professionele mening, dus niet omdat bij jou een PIII niet loopt, dat je gaat blaten dat hij dan maar een Duron moet kopenOp dinsdag 13 februari 2001 00:00 schreef SanduTje het volgende:
[..]
Hoezo niet objectief?
Ik werk dagelijks met beide dus objectiever kun je niet worden!
Als geld geen probleem is raad ik een P3 aan en anders een Duron! Dat is MIJN mening en daar vroeg hij om, toch?
Russian Blue Neji
Kate Bush
Kerel heb jij een slechte dag gehad ofzo?Op dinsdag 13 februari 2001 00:12 schreef FrankGuthrie het volgende:
[..]
Niet je persoonlijke mening, maar een professionele mening, dus niet omdat bij jou een PIII niet loopt, dat je gaat blaten dat hij dan maar een Duron moet kopen
Vind het niet echt objectief, dat is het enigste wat ik erover zeg.Op dinsdag 13 februari 2001 00:23 schreef SanduTje het volgende:
[..]
Kerel heb jij een slechte dag gehad ofzo?
Moet je dan gelijk over een onderwerp als dit gaan lopen zeiken?
Het wordt hier ook met de dag gezelliger..
Is een normaal antwoord niet meer origineel meer tegenwoordig ofzo..
Meer wil ik er niet over zeggen
Russian Blue Neji
Kate Bush
En morgen is er wéér een dag...Op dinsdag 13 februari 2001 00:29 schreef FrankGuthrie het volgende:
[..]
Vind het niet echt objectief, dat is het enigste wat ik erover zeg.
En dat iedereeen het doet en er niet bij nadenkt is gewoon zielig.
Verwijderd
Hou je echt van HardCore Gaming zoals Unreal Tournament en Quake III Arena ga dan voor de AMD Duron/ThunderBird 700 -850Mhz met de KT133 of KT133A of AMD 760 chipset de beste van deze drie is natuurlijkde duurzame AMD 760, ik heb de KT133 chipset en dat draait al heel stabiel, voor de KT 133 chipset is de Abit Kt7 Raid een goede optie, voor de KT133A chipset is de ABit KT7A Raid een goede optie en voor de AMD 760 de FIC AD11 , hij is nieuw en mischien onbekend maar wel heel stabiel, dat wel.Op maandag 12 februari 2001 20:04 schreef Bats het volgende:
Moet ik nou voor een nieuwe pc een p3 733mhz 133 mhz of een AMD duron 700 mhz kopen en waarom.
Graag je mening hierover
Whatever.
Verwijderd
Ligt helemaal aan jezelf, je kan een p3 ook mollen als je te ruig bent. Gewoon met beleid een cooler installeren, en ook je verstand gebruiken!Op dinsdag 13 februari 2001 13:56 schreef --ReapeR-- het volgende:
en daar komt ook nog bij dat, als je je core sloopt (om wat voor een reden dan ook) kan je al een duron kopen voor 150 piek. maar een pIII gaat weer minder snel kaput (volgens mij)
Whatever.
Verwijderd
Verwijderd
Of een Dual P3 1Ghz op een Abit VP6, dat heb ik pas gekocht met 4 x 128 MB PC-133 ECC, en dat loopt als een trein op Win 2K Pro!!!! dat is nog sneller dan een Single P 3 733Mhz en als het geld dan niet uit maakt ken je toch beter Dual gaanOp dinsdag 13 februari 2001 15:57 schreef tineau het volgende:
Als ik moest KIEZEN (en geld niet uitmaakte) zou ik gaan voor de p3 733, die sneller is dan de duron700 :o! En het ligt er verder aan wat je wilt, de duron en p3 hebben elk hun specialiteiten! (gebruik search op t.net voor benchmarks)
Verwijderd
Als hier tussen moest kiezen zou ik voor de Intel Pentium III/EB 733 gaan, die is stukken sneller dan die Duron 700.Op maandag 12 februari 2001 20:04 schreef Bats het volgende:
Graag je mening hierover
Verwijderd