[Word] Gesplitste cel meenemen naar volgende rij

Pagina: 1
Acties:

• MrBrickALot
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-06 10:32
Ik heb een tabel gemaakt in word met 7 kolommen,

elke cel in de derde en vierde kolom wil ik graag horizontaal in 2 delen gedeeld hebben.

Dit is gelukt met cel splitsen echter wordt deze wijziging niet meegenomen naar nieuwe regels. Is het mogelijk om dit zo te locken dat dit wel blijft staan bij het aanmaken van nieuwe tabelregels?

Ik draai Word 2007 maar het moet ook werken op 2003.

Bedankt alvast!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:05

Vos

AFCA

Als ik dit doe met word 2003 en ik sta met de cursor in de tabel en doe via Tabel => Invoegen => Rijen onder/boven dan werkt het gewoon? De gesplitste cel staat ook in de nieuw toegevoegde regel.

Of vat ik het niet?

[edit]ik doe verticaal splitsen..ik test even door ;)

[ Voor 24% gewijzigd door Vos op 24-10-2007 14:52 ]

• MrBrickALot
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-06 10:32
Ik bedoel het iets anders.

Dit is ongeveer wat ik bedoel (kan het even niet beter laten zien. Ik wil dus 1 cel per regel gesplitst hebben alleen dit wordt niet meegenomen naar de volgende regel.

De volgende regel wordt echter net zo smal als de onderste helft van de gespleten cel en bevat alleen maar complete cellen dus geen opgesplitste meer

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:05

Vos

AFCA

Ik begrijp het nu ja, ik krijg het ook niet voor elkaar...even wachten op een Word expert ;).

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Omweg: selecteer de rij, incl. de gesplitste onderkant, en kopieer een aantal keer. Een andere manier (die niet via VBA gaat) ken ik helaas niet. Maar ik weet niet of ik mezelf expert durf te noemen :+

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)