Ik heb een w2k server met IIS5.
Na een reboot van de server is het niet meer mogelijk om grotere bestanden te uploaden dan een paar byte via een form post. Wanneer ik een bestandje van een paar byte upload werkt het perfect. Maar zodra ik bv een bestandje van 2kb pak dan krijg ik een 404 pagina zonder enige foutmelding.
Ik heb de IIS logs nagelopen en ben niets tegengekomen, ook de eventlogs van de server kunnen mij niets vertellen over het probleem wat na de reboot ontstaan is.
Na wat googlen heb ik het volgende al geprobeerd:
- Metabase: UploadReadAheadSize (hiermee gespeeld maar geen resultaat)
- Metabase: Aspsessionmax (hiermee gespeeld maar geen resultaat)
- URLscan (de settings en logs nagelopen maar heb niets bijzonders kunnen ontdekken)
Wie kan mij helpen?
Ik ben een coder en absoluut geen server beheerder
Na een reboot van de server is het niet meer mogelijk om grotere bestanden te uploaden dan een paar byte via een form post. Wanneer ik een bestandje van een paar byte upload werkt het perfect. Maar zodra ik bv een bestandje van 2kb pak dan krijg ik een 404 pagina zonder enige foutmelding.
Ik heb de IIS logs nagelopen en ben niets tegengekomen, ook de eventlogs van de server kunnen mij niets vertellen over het probleem wat na de reboot ontstaan is.
Na wat googlen heb ik het volgende al geprobeerd:
- Metabase: UploadReadAheadSize (hiermee gespeeld maar geen resultaat)
- Metabase: Aspsessionmax (hiermee gespeeld maar geen resultaat)
- URLscan (de settings en logs nagelopen maar heb niets bijzonders kunnen ontdekken)
Wie kan mij helpen?
Ik ben een coder en absoluut geen server beheerder
edit:
Inderdaad vergeten te melden, ik werkt met classic asp
Inderdaad vergeten te melden, ik werkt met classic asp
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2007 14:20 ]