Toon posts:

[??] Favorieten delen over netwerk*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
is er een mogelijkheid om binnen Internet Explorer de favorieten met elkaar te kopellen. Het is namelijk de bedoeling als ik wat in de favorieten zet dat mijn collega het ook gelijk in zijn favorieten krijgt. Iemand misschien idee

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Je zou je favorieten centraal kunnen bewaren en een link in je lokale favorieten kunnen maken naar die centrale plek?

(wordt overigens geen favorieten map zoals je dat gewend bent)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06:33

DarkSide

theres no place like ::1

Wat heb je zelf al geprobeerd. BV een shortcut maken naar een centrale plek? Geen idee of het werkt. Maar iets proberen kan geen kwaad.

edit zoals BtM909 al aangeeft. Dit geeft ze ook de mogelijkheden om hun eigen lijst bij te houden (prive links etc)

[ Voor 30% gewijzigd door DarkSide op 24-10-2007 14:18 ]

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• marcieking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

marcieking

Mannetje Pug en een stokbrood

Een van de twee moet zijn favorieten delen en dan kun je ze synchroniseren over het netwerk met een van de vele tooltjes die daarvoor beschikbaar zijn.

https://onzetaal.nl/taaladvies/welke-die/

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 05-02 16:52

Tags NL

Harmful or Harmless?

Je zou het kunnen (laten) oplossen met een Group Policy of het met een .reg file doen met de volgende tekst:

Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\User Shell Folders]

"Favorites"=hex(2):25,00,48,00,4f,00,4d,00,45,00,44,00,52,00,49,00,56,00,45,00,\
25,00,5c,00,46,00,61,00,76,00,6f,00,72,00,69,00,74,00,65,00,73,00,00,00

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Shell Folders]
"Favorites"="U:\\Favorites"

Sla bovenstaande op in een .reg bestand en importeer deze bij de users die een gedeelde Favorites folder willen hebben (U:\\Favorites is een voorbeeld, vervang dit door een pad waar iedereen bij kan)

https://powershellisfun.com

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ik breid de titel even uit, kan je ook aangeven voor welk besturingssysteem je dit wil gebruiken?

Zorg wel zelf in het vervolg voor een wat duidelijker topictitel en zet er de Windows versie waar je dit voor wil gebruiken bij, zoals in de Windows Clients - Policy staat uitgelegd.

Dan is het topic wat makkelijker terug te vinden via de zoekfunctie hier :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1