Cooler / Fan op A8N sli board kapot

Pagina: 1
Acties:

• dfader
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:44
Al tijden geleden is de cooler die in het bijgevoegde plaatje te zien is (niet te missen, maar dat ding links onder het midden) van mijn main board kapot (fan is stuk). Ik ga er vanuit dat het een northbridge cooler is (mijn kennis van HW is echt beneden alle redelijke peil), maar ik heb een nieuwe cooler besteld en zowaar, dat ding past voor geen meter :P
Kan iemand mij vertellen welke cooler op dat board kan zetten?

Thanks!

Link naar UBER groot plaatje:
http://www.thetrailingedg...ucts/asus-a8n-sli-big.jpg

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-05 09:10

M2M

medicijnman

ik zou er een actieve opzetten... of als je genoeg airflow in je kast hebt (lees genoeg FRISSE luchtstroming) dan voltstaat een passieve ook wel.

zo niet zou je een cooler master blue ice pro kunnen proberen. Dat is een actieve (lees: met ventilator). Past bijna altijd, en anders wordt het toch dremelen.. :)

of een 3e oplossing, is lekker zelf knutselen met ducktape en een goede oude 80 mm casefan, en wat zalman VF900 vinnetjes (link)

mogelijkheden genoeg :)

-_-

• jastas
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23-05 14:52
Koop je anders een ZM-NBF47 van Zalman, mits een beetje airflow goed genoeg en passief!
Maak eens gebruik van de zoekfunktie en je zult zien dat er MASSA'S topics hierover betsaan...

• Flythe
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Ik heb gisteren nog een cooler master blue ice pro op een a8n-sli gezet, het stekkertje zit een beetje klem onder de mounting maar het past precies

• TeXiCiTy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-03 19:17
Heb zelf de zalman op mijn A8N-SLI zitten maar grote dubbelslots koelingen passen dan niet altijd. Verders werkt het prima en installeren is een makkie (moet wel heel mobo van de backplate halen)

“A designer knows he has achieved perfection not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away.” —Antoine De Saint-Exupery

• MisterE
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-04 12:43
Flythe schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 21:52:
Ik heb gisteren nog een cooler master blue ice pro op een a8n-sli gezet, het stekkertje zit een beetje klem onder de mounting maar het past precies
Das mooi want ik heb juist zo'n ding besteld voor mijn A8n-e. Ik vertrouw die passieve toch niet helemaal...
Pagina: 1