Toon posts:

Shift + ctrl uitschakelen

Pagina: 1
Acties:
  • 80 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Goede middag,

Op mijn laptop zit de functie dat als ik ctrl+shift indruk hij schakelt naar een ander toetsenbord met andere tekens. Echter heb ik het idee dat hij dit telkens vanzelf ook aanzet waardoor ik het iedere 5 minuten moet terug zetten. Ik weet niet of ik perongelijk zelf op een knop druk ofdat het vanzelf gaat, dus ik wil graag weten of er een functie ergens zit om dit uit te zetten?

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Sander

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 02-01 13:27

Murk

Is this thing on?

Je kan de andere toetsenbord-talen verwijderen, dan heb je dat gezeik nooit meer.
Hoor ik je denken: heb ik die andere talen dan niet nodig? Het antwoord is nee: alle toetsenborden gebruiken de standaardtaal (in ieder geval de taal die staat ingesteld als je toetsenbord gewoon normaal werkt). In de taakbalk gewoon rechtsklikken op het toetsenbord icoontje links van je systemtray, en even zelf zoeken hoe je dat verwijdert. Is niet al te lastig, maar ik kan niet precies vertellen hoe je dat doet omdat het icoontje bij mij niet meer aanwezig is :+

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:25

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

Overige Hardware is geen dumpbak. Jouw vraag heeft niets met hardware te maken (je toetsenbord registreert de toetsaanslagen, dus werkt het), maar met wat je OS er vervolgens van bakt (Ctrl+Shift veroorzaakt bepaalde handeling). Daarvoor is het handig om op zoek te gaan in de documentatie van je OS, of op GoT in het relevante subforum. Helaas meld je niets over je OS, dus is het niet te zeggen of dit naar Apple Talk, Non-Windows Operated Systems of Windows Clients toe moet. Dus gaat hij dicht.

Voortaan:
A ) zelf stilstaan bij waar je vraag over gaat
B ) juiste subforum opzoeken
C ) alle relevante informatie geven, zoals bijv. OS (en sowieso als je in een Hardware subforum post hoor je er ook specs bij te geven)

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.