Ik gebruik de volgende code om een DataTable te vullen die ik vervolgens aan een GridView bind:
Binden etc. werkt allemaal goed het probleem is alleen dat ik niet de HyperLink te zien krijg, maar gewoon de .ToString() van de HyperLink. Ik heb al gekeken of ik een ColumnType kan zetten maar dit kan ik niet vinden, is dit alleen voor een DataList?
C#:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
| while (rdr.Read()) { DataRow dr = dt.NewRow(); //link maken HyperLink hl = new HyperLink(); hl.Text = rdr["Ordernummer"].ToString(); hl.NavigateUrl = "~/Show/Overzicht?id=" + rdr["Ordernummer"].ToString(); dr["#Ordernr"] = hl; //datum dr["Datum"] = rdr["Orderdatum"].ToString(); //goedgekeurd dr["Goedgekeurd"] = (rdr["Goedgekeurd"].ToString() == "True") ? ("Ja") : "Nee"; //status dr["Status"] = odr.StatusOpvragen(rdr["Status"].ToString()); //totaal bedrag dr["Bedrag"] = "€" + double.Parse(rdr["TotaalBedrag"].ToString()) / 100; //toevoegen dt.Rows.Add(dr); } |
Binden etc. werkt allemaal goed het probleem is alleen dat ik niet de HyperLink te zien krijg, maar gewoon de .ToString() van de HyperLink. Ik heb al gekeken of ik een ColumnType kan zetten maar dit kan ik niet vinden, is dit alleen voor een DataList?