Toon posts:

fps??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey

ik zou eens willen weten hoe je die fps test
??kan je me hier voldoende info. geven
hoeveel fps is normaal bij geforce 2 mx en bij tnt 2 en voodoo3 2000.
en bij max resolutie???
nog een vraag welke van deze videokaarten is best en wat is er beter aan

• DroogKloot
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Over hoe je de framerate test: de beste benchmarks zijn vaak de zwaarste spellen, b.v. Quake 3, waar je met het cg_drawfps commando kunt zien hoeveel je er haalt. Maar dit is per spel verschillend, het hangt van de instellingen af.

Er is niet zoiets als een "normaal aantal fps". Dit hangt samen met andere componenten in je PC, drivers(!), en ook van je instellingen onder je OS en het spel zelf. Er zijn wel gemiddelden, resultaten van hardware tests geven die meestal.

Tja, welke beter is. Omdat je alleen de TNT2, Voodoo 3, en Gforce 2 MX vermeldt, kan ik zeggen dat die laatste het snelste is, gevolgd door de andere twee (welke van die twee het beste is is goed voor heel wat discussies, dus daar ga ik niet op in).
Kijk (b.v.) eens op www.tomshardware.com voor tests + resultaten waarin de kaarten aan de tand gevoeld worden.

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-08 12:04

SG

SG surft naar info hardewaren

Op maandag 12 februari 2001 20:13 schreef Nephilin het volgende:
Over hoe je de framerate test: de beste benchmarks zijn vaak de zwaarste spellen, b.v. Quake 3, waar je met het cg_drawfps commando kunt zien hoeveel je er haalt. Maar dit is per spel verschillend, het hangt van de instellingen af.

Er is niet zoiets als een "normaal aantal fps". Dit hangt samen met andere componenten in je PC, drivers(!), en ook van je instellingen onder je OS en het spel zelf. Er zijn wel gemiddelden, resultaten van hardware tests geven die meestal.

Tja, welke beter is. Omdat je alleen de TNT2, Voodoo 3, en Gforce 2 MX vermeldt, kan ik zeggen dat die laatste het snelste is, gevolgd door de andere twee (welke van die twee het beste is is goed voor heel wat discussies, dus daar ga ik niet op in).
Kijk (b.v.) eens op www.tomshardware.com voor tests + resultaten waarin de kaarten aan de tand gevoeld worden.
je vergeet CPU Memory en ook de chipset
bios instelingen

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Verwijderd

Topicstarter
nou ik heb een amd duron 800 mhz en 256 mb ram geheugen