Microsoft stopt functionele taal F# in Visual Studio

Pagina: 1
Acties:

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-02 17:40

beany

Meeheheheheh

Topicstarter
nieuws: Microsoft stopt functionele taal F# in Visual Studio

Misschien een iets andere titel? Hij klopt opzich wel, alleen ik klikte snel omdat ik dacht dat er bedoeld werd dat MS zou stoppen met F#

Ik geloof dat ik niet de enige ben die het zo interpreteerde...

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-02 00:22

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Iets ergens in stoppen lijkt mij wel redelijk duidelijk. Er is een duidelijk verschil tussen stoppen in en stoppen met lijkt me. Imho moet je je redelijk in vreemde bochten wringen om het op de door jou gestelde manier te interpreteren.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Janoz schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 10:07:
Iets ergens in stoppen lijkt mij wel redelijk duidelijk. Er is een duidelijk verschil tussen stoppen in en stoppen met lijkt me. Imho moet je je redelijk in vreemde bochten wringen om het op de door jou gestelde manier te interpreteren.
Ik ben het eens met TS. Ik las ook dat ze ermee gestopt waren, en ik vroeg me af waarom ik die taal nooit had gezien.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Janoz schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 10:07:
Omdat je vaak leest wat je denkt wat er staat, zelf las ik het ook verkeerd, ik las tussen "stopt" en "functionele" het woordje "met".

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-02 09:57

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Als je snel leest kan ik me voorstellen dat

niet
met

op elkaar lijken, hoewel ik er niet last van had :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Verwijderd

Hoewel het volkomen correct is hoe het er staat, kan ik me voorstellen dat men het verkeerd leest.

Als je snel de koppen doorkijkt, dan lees je niet zo zorgvuldig. Je pikt een paar termen op, en ziet: "Microsoft" "stopt" "F#" "Visual Studio" en 'leest' dan dat Microsoft de ondersteuning voor F# in Visual Studio verwijdert.

Zou je zeggen: 'Microsoft voegt functionele taal F# toe aan Visual Studio' dan staat er exact het zelfde, maar je zult je het minder snel verkeerd opvatten.

Je kunt je afvragen of de redactie zich hierover het hoofd moet breken... Maar met een nieuwssite als Tweakers is het vaak zo dat slechts bepaalde berichten je interesseren. En dus lezen mensen heel vluchtig de titels door, en krijg je dit soort vergissingen.
Pagina: 1