Toon posts:

weer zo'n vraag over een cooler ??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ja sorry hoor, maar ik heb al bij de search gezocht maar kon niks vinden..ik zou graag willen weten wat voor een cooler ik moet gebruiken bij het overklokken van een thunderbird 1 Gig socket a..en waar zou ik de door jou aangeraden coler dan wel bestellen ????????thanks

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-05 07:40
zoek nog maar eens.. en nu wat beter.

Verwijderd

Je kan een Superorb (50,-) gebruiken.
Mijn voorkeur gaat uit naar en Fop 38 (wel lawaaiig :D )

Voortaan eers Search doen en dan GOED zoeken |:(

• elgringo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-05 20:08
en dan nog, mocht de search niet werken....

Er staat bij tom's een cooler review, kijk daar es

|:(

if broken it is, fix it you should

Verwijderd

Topicstarter
machtig Xtuv als je anders niks te melden hebt doe dan echt niks

Verwijderd

Kep nou een tbird 1000#1150 met enkel fsb verhogen naar 115, geheugen op 153@cas2 enkel met coolermaster,
kzou wel globalwin fop38 halen, krijg hem zelf over 2 weken

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-05 07:40
Op maandag 12 februari 2001 20:01 schreef timeout het volgende:
machtig Xtuv als je anders niks te melden hebt doe dan echt niks
grappig hoor.. ik kan ook wel zeggen: superorb, chrome orb, fop38 maar het word een beetje overbodig he? |:( |:(

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07-2025
Op maandag 12 februari 2001 20:04 schreef Ledo het volgende:
Kep nou een tbird 1000#1150 met enkel fsb verhogen naar 115, geheugen op 153@cas2 enkel met coolermaster,
kzou wel globalwin fop38 halen, krijg hem zelf over 2 weken
Ik heb ook een coolermaster. Er zijn echter 2 socket A modellen van de coolermaster nu weet ik alleen ff niet welke types dat waren. Je hebt er een met een grote fan en een met een iets kleinere fan. Die grote heb ik en mijn cpu is idle 28 graden en stressen 48 graden. 1000@1200@1,80 Volt.

Verwijderd

Topicstarter
zeg LEDO waar heb je dat ding bestelt..en ik hoor meer mensen over die fob praten ..maar wat is nu eigenlijk de volledige naam van die cooler...nog bedankt voor het reageren ook jij Xtuv

Verwijderd

Koop bij www.oc-shop.nl een Alpha pep6t cooler met een delta60Hp fan erbij. Ok je hebt dan wel wat hierie maar als ik zo rond heb gekeken koelt deze combi beter dan welke andere combi ook. Kep er zelf ook al 1 besteld omdat ik eerders van die Athlon classic af wil.

Afgezien van waterkoeling vappochill ect.
Pagina: 1