Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Hitman Pro geen goed programma

Pagina: 1
Acties:
  • 255 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Naboo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-06 11:48

Naboo

#WINNING!! DUH!

Topicstarter
Wat vinden de mensen hier nou eigenlijk van Hitman Pro?

Ik vind het maar een slecht programma.
Ik heb meerdere computers maar op alle computers werkt het niet. Zowel W2K als XP.

Nu net op me laptop geinstalleerd. Duurde 2 en een half uur... me ^^&*()*) tekens zitten nu bij MSN Messenger allemaal door elkaar,. Alle aangegeven "risks" kunnen niet verwijderd worden en (zoals bij elke download van Hitman) hij is vastgelopen en er is niks meer mee te doen.
Oftewel, ik heb 2 en een half uur verspild voor een programma wat net als alle andere keren voor geen meter werkt.

Ik dacht nog: ik geef het dan toch nog 1 kans, maar nee.... weer was de teleurstelling enorm.

Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find

• mats
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:05
ik heb het meerdere malen gebruikt en vind het prima werken hoor, op W2K en XP werkend gebruikt

• SKiLLa
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

SKiLLa

Byte or nibble a bit ?

Hitman Pro is niet 1 programma, het is gewoon een installer + GUI om allerlei (3th party) anti-malware /-virus scanners heen. Als het "niet werkt" in jouw ervaring, dan is je PC waarschijnlijk gewoon "te besmet" om fatsoenlijk hersteld te kunnen worden.

Niet alle releases werken inderdaad even probleemloos, maar ik hoor toch heel veel positieve geluiden van "gemiddelde" gebruikers. Misschien moet je gewoon een goede preventieve virusscanner installeren, want de door jou genoemde problemen zijn echt geen HP "bugs" hoor, dat is gewoon een vernaggelde Windows ... Het is net zoals met auto's, als je motor al beschadigd is, zal je met doorrijden alleen maar meer schade maken ...

PS: Ben zelf ook geen fan van HP, maar dat komt omdat ik een security-nerd ben en het dus liever "met de hand fix" dan met een bloated set of tools.

'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin

• Naboo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-06 11:48

Naboo

#WINNING!! DUH!

Topicstarter
uhm, enige gevaar waren tracking cookies en 1 bestand van Second Life dat aangezien werd voor Trojan Downloader.. :S
dus daar zal het niet echt aan liggen denk ik, zeker niet op een vrij nieuwe laptop....

en ja, ik weet dat het geen "programma" is, maar het is wel frappant dat het bij mij op 4 verschillende systemen niet 1x goed heeft gewerkt en altijd vast liep. ook bij honderd procent nieuwe systemen.
geen van allen HP's overigens ;)

Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find

• SKiLLa
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

SKiLLa

Byte or nibble a bit ?

Geen conflict met andere security-software ala AV, backup-software, etc. ?
Je kan eventueel ook gratis online virusscanners (on-demand) proberen, zoals b.v.
Trendmicro's Housecall ...

'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin

Verwijderd

Ik vind het sowieso raar dat een tweaker een programma als dit nodig heeft, tenzei het is bedoeld voor beunklussen ofzo.

Verwijderd

SKiLLa schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 23:15:
Hitman Pro is niet 1 programma, het is gewoon een installer + GUI om allerlei (3th party) anti-malware /-virus scanners heen.
Dat is niet correct. Op een gegeven moment is de persoon achter hitmanpro zelf dingen erbij gaan verzinnen. Als je de fora er zo op naloopt, zijn deze verzinsels bron van grote problemen.
Als het "niet werkt" in jouw ervaring, dan is je PC waarschijnlijk gewoon "te besmet" om fatsoenlijk hersteld te kunnen worden.
Nope, dat hoeft dus niet het geval te zijn.

• Vyo
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Vyo

werkte bij mij altijd vlekkeloos, maar als je eenmaal een goede lichte antivir hebt met een net afgesloten firewall ben je er wel.

en dude, what?
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 00:46:
[...]
Dat is niet correct. Op een gegeven moment is de persoon achter hitmanpro zelf dingen erbij gaan verzinnen. Als je de fora er zo op naloopt, zijn deze verzinsels bron van grote problemen.
[...]
verzinsels? >.>

• Arthas
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01-09 11:14
Levo schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 00:54:
werkte bij mij altijd vlekkeloos, maar als je eenmaal een goede lichte antivir hebt met een net afgesloten firewall ben je er wel.

en dude, what?

[...]

verzinsels? >.>
Bij mij schoot HMP2 in de stress doordat bij de installatie NOD32 standaard meegeïnstalleerd wordt. Echter de NIS2006 destijds vond dit niet leuk en veroorzaakte dus een conflict. Door bij de installatie niet gelijk voor de standaard te gaan, maar een aangepaste installatie te kiezen en daarbij NOD32 niet te gebruiken, verhielp dit euvel.
Verder ben ik heel tevreden over HitmanPro. Al zou ik niet alléén op dit pakket vertrouwen, maar ook de online scanners te gebruiken en wellicht AVG Anti-spyware als extra te installeren

"A person ignorant of the possibility of failure can be a halfbrick in the path of the bicycle of history" - Terry Pratchett

• BoGhi
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-09 10:42
Het concept van Hitman Pro brengt risico´s met zich mee. Het grootste probleem imho is dat je tig programma´s loslaat op je PC, je schiet met een schot hagel op een mug, en hoopt dat jouw probleem ook getackeld wordt. Als er ´iets´ mis gaat tijdens de uitvoering van Hitman Pro, heb je als gebruiker geen flauw idee waar die fout door veroorzaakt is, omdat je geen gecontroleerde stappen hebt uitgevoerd.

Ik vind het een leuk programma voor mensen die zelf willen proberen malware-problemen op te lossen, maar er niet bang voor zijn als hun probleem na het draaien van Hitman Pro groter is geworden.

Programmers don't die. They GOSUB without RETURN

Pagina: 1