Ik heb de HIS x1950 pro ICE Q3 en heb na 3 jaar met deze computer te hebben geploeterd eindelijk het lef om eens wat overklokpogingen te doen. (Tijd voor een nieuwe dus eigenlijk, maar ook gelijk tijd om eens wat te leren!)
Geen idee wat ik doe eigenlijk maar sneller is hij al wel :-)
Ik heb de Omega Drivers geinstalleerd en ben met die ATI Tray Tool de snelheid van de GPU en het videokaart geheugen aan het opkrikken. Blijkbaar gaat dit niet willekeurig, maar zit er een bepaalde verhouding tussen die twee, ook al zijn dit twee verschillende sliders, want hij vreet niet alles en maakt telkens een kleine verandering op wat ik erop schuif.
Mijn vraag :
Hoe zit het precies met deze snelheden? Is er een vaste verhouding?
Wat zijn ongeveer de maximale waarden voor deze MHz'en en bijbehorende temperaturen.
Ik heb Everest op wacht staan! Tot nu toe nog geen temperaturen boven de 45 graden na een uurtje Battlefield 2142.
Bij voorbaat dank,
Edwin.
Geen idee wat ik doe eigenlijk maar sneller is hij al wel :-)
Ik heb de Omega Drivers geinstalleerd en ben met die ATI Tray Tool de snelheid van de GPU en het videokaart geheugen aan het opkrikken. Blijkbaar gaat dit niet willekeurig, maar zit er een bepaalde verhouding tussen die twee, ook al zijn dit twee verschillende sliders, want hij vreet niet alles en maakt telkens een kleine verandering op wat ik erop schuif.
Mijn vraag :
Hoe zit het precies met deze snelheden? Is er een vaste verhouding?
Wat zijn ongeveer de maximale waarden voor deze MHz'en en bijbehorende temperaturen.
Ik heb Everest op wacht staan! Tot nu toe nog geen temperaturen boven de 45 graden na een uurtje Battlefield 2142.
Bij voorbaat dank,
Edwin.