Hallo mede tweakers,
ik heb nu thuis een shoutcast server draaien, die ik graag voor WMP wil laten draaien, zodat mensen met weinig computer ervaring ( dus zonder Winamp te instaleren ) ook radio kunnen luisteren.
Nu niet gaan zeggen gebruik de zoek, want dat heb ik gedaan, en ik heb zo'n script gebruikt. Maar bij mij lukt dat niet, mischien weten jullie wat ik verkeerd doe. Hieronder is dat script:
<asx version="3.0">
<title>TITLE</title>
<entry>
<title>TITLE</title>
<author>AUTHOR</author>
<ref href="http://84.104.145.68:8000"/>
</entry>
</asx>
Dat sla ik dan op als .asx. Maar als ik hem dan open krijg ik de volgende foutmelding:
Er is een onbekende fout opgetreden.
Knop: Sluiten Knop: Help op het web
Weet iemand wat ik verkeerd doe?
EDIT:
Had ook ergens gelezen dat je hem eerst online moet zetten, dus ik had dat bestandje online gezetm naar dat baat nog niet, als ik naar de desbetreffende website ga, komt er AUTHOR te staan.
Die URL invoeren in WMP zelf heeft ook geen nut, zelfde foutmelding
ik heb nu thuis een shoutcast server draaien, die ik graag voor WMP wil laten draaien, zodat mensen met weinig computer ervaring ( dus zonder Winamp te instaleren ) ook radio kunnen luisteren.
Nu niet gaan zeggen gebruik de zoek, want dat heb ik gedaan, en ik heb zo'n script gebruikt. Maar bij mij lukt dat niet, mischien weten jullie wat ik verkeerd doe. Hieronder is dat script:
<asx version="3.0">
<title>TITLE</title>
<entry>
<title>TITLE</title>
<author>AUTHOR</author>
<ref href="http://84.104.145.68:8000"/>
</entry>
</asx>
Dat sla ik dan op als .asx. Maar als ik hem dan open krijg ik de volgende foutmelding:
Er is een onbekende fout opgetreden.
Knop: Sluiten Knop: Help op het web
Weet iemand wat ik verkeerd doe?
EDIT:
Had ook ergens gelezen dat je hem eerst online moet zetten, dus ik had dat bestandje online gezetm naar dat baat nog niet, als ik naar de desbetreffende website ga, komt er AUTHOR te staan.
Die URL invoeren in WMP zelf heeft ook geen nut, zelfde foutmelding
[ Voor 14% gewijzigd door Bart0n op 23-10-2007 22:19 . Reden: wat nieuws geprobeert ]