Snelheidsverhoging KPN/planet

Pagina: 1
Acties:
  • 1.299 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Odysseus253
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-11 21:43

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

Topicstarter
Weet iemand hier iets over? Ze zouden wel gek zijn om het niet te doen, zo gaat planet klanten verliezen. XS4all bied al 2/4/8/20 mbit aan, terwijl planet nog steeds met 1.5/3/6/12-20 zit. Mijn abbonnement verloopt januari 2008, dus moet ik blijven bij Planet en wachten op een snelheidsverhoging, of is er niks over bekend en moet ik kijken naar iets anders (20 mbit voor 20-30 euro p/m?) :)

En heeft iemand nog goede tips? Ik had zelf Orange al als optie gezien, maar is dat een beetje stabiel qua uitvallen/lage snelheden? :) (glasvezel is geen optie ;))

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik ben ook aangesloten bij Planet en wacht ook al een flinke poos op snelheidsverhoging. Ik was zelfs al zo ver dat ik ook naar een andere provider ben gaan kijken. Eerst dacht ik aan TweakDSL maar de berichten over hun klantenservice zijn wel erg slecht. Nu maar eens gaan kijken naar Casema en dan telefonie, internet en televisie bundelen, wel zo voordelig.
Maar mocht er een Planet upgrade komen dan stap ik van deze overstap af. :P

• sunoke
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Bij xs4all heb je wel "xs4all only" wat inhoud dat je ook je telefoon bij xs4all afneemt. Ik heb nog gewoon een 3072/512 verbinding bij xs4all.

• Erpeet
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 28-11 13:28

Erpeet

Origin: Waterfles_NL

Ik zou ook het liefste bij Planet blijven, maar de prijs-kwaliteitsverhouding is erg scheef geworden.
Ik heb nu IPB Comfort voor 59 Euro.
Als er voor het aflopen van mijn contract geen snelheidsverhoging en/of prijsverlaging komt ben ik weg.
Ook al gekeken naar Casema, zijn iets goedkoper, snelheid iets hoger, en je kan het al naast adsl aanvragen.
Ik verwacht ook dat de kabelaars de snelheid binnenkort weer gaan verhogen (reactie op Telfort, Alice etc.).
Hierna zal KPN waarschijnlijk pas volgen.

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-10 03:55
Beetje dubbel topic.
Kijk ff in \[ GERUCHT ] KPN Snelheidsverhogingen?
Daar is al heel veel info gegeven over het wel of niet verhogen van de snelheden.
De conclusie is dat het niet gaat gebeuren. Klanten zouden moeten wachten tot vdsl2 geleverd is.

Erpeet schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 22:13:
Ik zou ook het liefste bij Planet blijven, maar de prijs-kwaliteitsverhouding is erg scheef geworden.
Ik heb nu IPB Comfort voor 59 Euro.
Ik neem aan dat je doelt op de prijs-snelheidsverhouding. ;)

[ Voor 36% gewijzigd door Murcielago op 23-10-2007 22:15 ]

PSN: djmurcielago

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-10 08:48
Ik zie nog niet waar dit topic heen moet gaan en wat er nu ter discussie staat. Eigenlijk is de stelling dat als je niet meer krijgt voor hetzelfde geld je niet meer tevreden bent met je huidige product.

Wat is nu de vraag of de discussie?

[ Voor 8% gewijzigd door bjck op 23-10-2007 23:12 ]

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:12
bjck schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 23:12:

Volgens mij gaat dit topic inderdaad nergens heen, hoewel ik de start van het topic wel begrijp. Ook ik zit me af te vragen of en zo ja,hoe kpn gaat reageren op de aanbieding van telfort. Daar zit echt niet veel discussie waarde is, we moeten het maar afwachten.
We kunnen wel met zijn alle fanatiek gaat mailen naar onze providers, misschien dat dat helpt. Ik ga xs4all morgen in ieder geval mailen met de vraag hoe en of ze gaan reageren op de telfort aanbieding(niet dat ik denk dat het helpt)

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

• Erpeet
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 28-11 13:28

Erpeet

Origin: Waterfles_NL

Murcielago schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 22:13:
Beetje dubbel topic.
Kijk ff in \[ GERUCHT ] KPN Snelheidsverhogingen?
Daar is al heel veel info gegeven over het wel of niet verhogen van de snelheden.
De conclusie is dat het niet gaat gebeuren. Klanten zouden moeten wachten tot vdsl2 geleverd is.

[...]

Ik neem aan dat je doelt op de prijs-snelheidsverhouding. ;)
Inderdaad. :$

• Odysseus253

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

Topicstarter
bjck schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 23:12:
Ik zie nog niet waar dit topic heen moet gaan en wat er nu ter discussie staat. Eigenlijk is de stelling dat als je niet meer krijgt voor hetzelfde geld je niet meer tevreden bent met je huidige product.

Ik had dat topic van het gerucht niet gezien, maar wel in een ander topic gelezen dat er wellicht een snelheidsverhoging aan zat te komen, vandaar die vraag. M'n tweede vraag is eigenlijk, wat is aan te raden als alternatief? Ik kwam zelf uit bij Orange bijvoorbeeld (ik wil 1 jaar contract, of minder), maar ik werd van het Orange topic niet veel wijzer. Daar gaan de problemen vooral over de Livebox, welke ik niet zal gaan gebruiken omdat ik een speedtouch heb die adsl2+ aankan. Ik ben dus opzoek naar een 1 jarig contract, van maximaal 30-35 euro per maand.
Is er bij Orange veel storing? En wat is een andere goede optie voor mij :)?

De topic titel is niet helemaal op z'n plaats, wellicht moet die veranderd worden door een modje.

• servies
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:34

servies

Veni Vidi Servici

sunoke schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 22:09:
Bij xs4all heb je wel "xs4all only" wat inhoud dat je ook je telefoon bij xs4all afneemt. Ik heb nog gewoon een 3072/512 verbinding bij xs4all.
Incorrect, XS4All Only betekent dat je adsl compleet bij XS4All afneemt. Je krijgt geen fakturatie meer van KPN. Je telefoon kan je nog steeds bij KPN behouden.
Als uitbreiding op XS4All Only kun je ook voip bellen gaan gebruiken en je KPN abonnement opheffen, maar dat hoeft niet.

• Defector
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
orange gaat binnenkort wel omhoog ik weet niet als dat voor kpn ook geld.

• Odysseus253

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

Topicstarter
Defector schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 11:18:
orange gaat binnenkort wel omhoog ik weet niet als dat voor kpn ook geld.
Orange gaat nog hoger dan de 20 mbit die ze al bieden?? En ik las juist in het Orange adsl topic dat mensen zoveel last hebben van trage verbindingen en dat ze lang niet altijd hun maximale snelheid behalen? Of komt dit slechts weinig voor?
Pagina: 1