Hallo,
Ik heb in juni 2007 een nieuwe computer gekocht in een Nederlandse computerwinkel.
Vandaag was hij een paar keer uitgevallen waarna hij opnieuw opstartte, en nu deed hij het de hele tijd.( laatste keer was hij nog niet eens helemaal opgestart!)
Hij doet dit zowel onder XP als Vista, het programma everest toont mij geen zorgwekkende temperaturen. Dit is mijn systeemconfiguratie:
Moederbord : Asus P5B, P965
Processor: Intel Core 2 Duo E6600
Grafische kaart : Asus Geforce 8800GTS 320MB DDR3
Voeding : 430 watt die standaard in de Antec NSK6500 zit.
Geheugen : Kingston 2 GB DDR2 PC 5300 (2 x 1GB)
Harde schijf : Seagate 320GB SATA II 7200RPM 16MB Barracuda 7200.10
Draadloze kaart : Linksys WMP54G
Dvd-brander : Pioneer DVR-112D
Aangezien ik in België woon, is het nogal kostelijk om de pc terug naar de winkel te sturen voor reparaties. Is er een manier waarmee ik kan zien wat het probleem is? En hoe ik het probleem kan oplossen?
Heel erg bedankt voor de hulp!
Esben
Ik heb in juni 2007 een nieuwe computer gekocht in een Nederlandse computerwinkel.
Vandaag was hij een paar keer uitgevallen waarna hij opnieuw opstartte, en nu deed hij het de hele tijd.( laatste keer was hij nog niet eens helemaal opgestart!)
Hij doet dit zowel onder XP als Vista, het programma everest toont mij geen zorgwekkende temperaturen. Dit is mijn systeemconfiguratie:
Moederbord : Asus P5B, P965
Processor: Intel Core 2 Duo E6600
Grafische kaart : Asus Geforce 8800GTS 320MB DDR3
Voeding : 430 watt die standaard in de Antec NSK6500 zit.
Geheugen : Kingston 2 GB DDR2 PC 5300 (2 x 1GB)
Harde schijf : Seagate 320GB SATA II 7200RPM 16MB Barracuda 7200.10
Draadloze kaart : Linksys WMP54G
Dvd-brander : Pioneer DVR-112D
Aangezien ik in België woon, is het nogal kostelijk om de pc terug naar de winkel te sturen voor reparaties. Is er een manier waarmee ik kan zien wat het probleem is? En hoe ik het probleem kan oplossen?
Heel erg bedankt voor de hulp!
Esben