Toon posts:

Outlook 2007 TOTAAL verwijderen

Pagina: 1
Acties:
  • 581 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Laatst is er wat fout gegaan met het importeren van mijn persoonlijke mappen van outlook 2007. Er zit blijkbaar een fout in het bestand ofzo. Nu heb ik al alles geprobeerd om te zorgen dat het bestand met de persoonlijke mappen weer gaat werken. Zonder resultaat.
Nu wil ik dus office 2007 weer opnieuw installeren zonder dat hij gegevens van de vorige versie meeneemt. Dit lukt niet. Nu had ik de onderstaande map verwijderd maar dit werkt ook niet.
C:\Documents and Settings\XXX\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook

Hoe kan ik nou totaal vanaf scratch office 2007 installeren.
Hoop dat mijn verhaal een beetje duidelijk is en jullie me kunnen helpen want ik heb al van alles geprobeerd.

Verwijderd

http://forums.microsoft.c...x?PostID=629070&SiteID=17

20 seconden googlen, zoekwoorden "manually delete office 2007"

Ik weet natuurlijk niet of het werkt dus laat dat ff weten ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik weet niet of dit werkt. Want de uninstal werkt ook gewoon. Alleen hij laat zijn history nog achter. Hoop dat dit dan werkt

Verwijderd

In de handleiding zie je ook veel registry's staan.
Controleer deze en reboot je pc nog eens.
Je kunt ook de Windows Installer Cleanup Utility gebruiken : Description of the Windows Installer CleanUp Utility

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-12 16:34

ralpje

Deugpopje

Heb ja al eens gewoon geprobeerd om je outlook profielen (via het configuratiescherm) weg te gooien?

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

Verwijderd

Topicstarter
ralpje schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 20:59:
Heb ja al eens gewoon geprobeerd om je outlook profielen (via het configuratiescherm) weg te gooien?
Nee, denk dat ik dat eerst even ga proberen. Dat is zeker het kopje 'mail' onder configuratiescherm?

MMMM kan het niet vinden onder Vista. Komt dit misschien omdat ik office al verwijderd heb?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2007 21:10 ]

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-12 16:34

ralpje

Deugpopje

Yup. Maak in eerste instantie eens een nieuw profiel aan, en kijk of het onder dat profiel werkt. Gaat dat goed, dan gooi je je oude profiel weg.

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

Verwijderd

Topicstarter
Heb office weer opnieuw geinstalleerd maar ik kan in vista bij het configuratiescherm nergens mail accounts vinden. Waar kan ik die dan vinden in Vista?

Al gevonden, was weer te ongeduldig 8)7 . Excuses

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2007 21:37 ]

Verwijderd

Topicstarter
Met de map met persoonlijke bestanden is het nu gelukt. Die opent outlook gewoon. Het punt is nu dat elke keer als ik outlook opstart het instal scherm weer tevoorschijn komt met de tekst: Microsoft Office Enterprise 2007 wordt geconfigureerd. Dit duurt dan een minuut of 7.
Hierna zegt ie dat de instalatie is voltooid en dat de pc opnieuw opgestart moet worden.
Als ik dan op nee klik wordt Microsoft Office Enterprise 2007 opnieuw geconfigureerd. Dit duurt enke maar een paar seconde.
Dit proces moet ik elke keer doorlopen als ik outlook opstart. Hierna werkt alles super totdat ik outlook weer een keer opnieuw moet opstarten.
Wat moet ik doen. Ik weet het echt niet meer!

Verwijderd

Topicstarter
Niemand een oplossing???
Pagina: 1