Problemen met muis op mijn computer.

Pagina: 1
Acties:

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-01 14:41
Ik weet absoluut niet meer wat ik nog kan doen, de muis beweegt gewoon niet meer. De blauwe lampjes werken wel. Heb al firmware update geprobeerd, drivers geherinstalleerd maar hij doet gewoon niks. Als ik de muis replug gaan de lampjes wel gewoon elke keer weer branden maar hij doet gewoon niks.

Heb de muis op een andere computer geprobeerd en daar doet hij het wel. Wat kan nu het probleem nog zijn dan, aangezien andere muisen (uiteraard) wel werken op mijn computer. Ik heb nu geen drivers van de muis er meer op staan dus hij zou het gewoon moeten doen, aangezien hij geen drivers nodig heeft om te bewegen zeg maar. Hij komt bij apparaat beheer ook niet als "muis" zeg maar, waar hij dat bij een andere pc wel doet:
http://img264.imageshack.us/img264/9469/29847250tq9.jpg

Ik heb trouwens Windows XP Proffesional en andere USB muisen pakt mijn computer wel gewoon.

Verwijderd

Kijk eens wat je muis doet met een LiveCD. Bv. Knoppix. Als ie het daar wel doet dan is het ws. een driverprobleem in je OS. Doet ie het daar ook niet dan is je USB-poort mss gaar. Doet je muis het op een andere PC ook niet, dan is je muis wellicht overleden.

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:53

Haan

dotnetter

Ik mis vrij cruciale info: merk en type muis..

Geprobeerd om de muis en apparaatbeheer te verwijderen en daarna opnieuw in te pluggen?

had die screenshot niet gezien..

[ Voor 11% gewijzigd door Haan op 23-10-2007 19:03 ]

Kater? Eerst water, de rest komt later

Verwijderd

Razer Copperhead volgens z'n screenshot ;)

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-01 14:41
Haan schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 18:49:

Geprobeerd om de muis en apparaatbeheer te verwijderen en daarna opnieuw in te pluggen?
Mijn dank is zeer groot, hij doet het weer. Ik had dat over het hoofd gezien.
Het ging inderdaad over een Razer Copperhead, topic kan dicht.