Onderwater camera tasjes, is het wat?

Pagina: 1
Acties:

• knuppelhout
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
ik heb op ebay wat zitten zoeken naar een onderwaterhuis voor mn canon ixus V2, en die dingen zijn behoorlijk aan de prijs (het cameraatje heeft maar 22 euro gekost). Nou zag ik dat er ook dicapac of aquapac tasjes te koop zijn, maar: is dat wat? ik wil wat snorkelfoto's maken, geen duiken die dieper dan 1 ademteug zijn. Oja, ik ga 5 maanden reizen door argentinie, chili en brazilie.
Ervaringen, adviezen en reacties meer dan welkom.

Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:42

franssie

Save the albatross

http://flickr.com/search/?q=dicapac+

oordeelt zelf!

/edit: ik vindt het best nog wel redelijk - hoe dieper hoe vager de kleuren gewoon, daar doe je zonder lampen nietzoveel aan.

Alleen weet ik niet hoe goed jij kan snorkelen maar als je dieper dan 3 meter gaat komen is het misschien minderleuk voor je camera omdat zo'n condoom natuurlijk geen druk tegenhoudt.

[ Voor 74% gewijzigd door franssie op 23-10-2007 18:34 ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:41

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

franssie schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 18:31:
http://flickr.com/search/?q=dicapac+

oordeelt zelf!

/edit: ik vindt het best nog wel redelijk - hoe dieper hoe vager de kleuren gewoon, daar doe je zonder lampen nietzoveel aan.

Alleen weet ik niet hoe goed jij kan snorkelen maar als je dieper dan 3 meter gaat komen is het misschien minderleuk voor je camera omdat zo'n condoom natuurlijk geen druk tegenhoudt.
Neem wel een extra stevig condoom :+
Overigens wist ik niet van het bestaan af van de dingen. Altijd handig te weten. Nu is het goedkoper om een kleine compact (zat nml toch nog in de planning) te kopen met zo'n "condoom" dan om een behuizing te kopen voor mijn D200. Puur om even te spelen met het fenomeen onderwater fotografie.

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0