Sony RDR-HX750S ontvangt geen EPG meer

Pagina: 1
Acties:
  • 1.414 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• AleSyS
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-04-2021
Ik ben in het bezit van een Sony RDR-HX750S DVD/HDD-recorder. Sinds een week ontvang ik geen nieuwe informatie meer voor de Elektronische programmagids (GUIDE Plus+™)

Ik heb de instellingen gecontroleerd en als host kanaal staat eurosport (dit moet ook volgens http://www.europe.guidepl...untries_hostchannels.html)

Meerdere malen de setting gereset en host channel op handmatig als automatisch gezet, maar krijg niet de programma informatiet te zien.

Als kabel providerd heb ik casema. Kan het zo zijn dat casema dit signaal niet meer doorgeeft?

• NeoPhix
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:58
Je bent hierin niet alleen. Ik werk in een elektronica zaak en heb de afgelopen weken meerdere machines, Sony, Pioneer en Panasonic terug zien komen met dezelfde klacht. Casema zit dus de boel weer goed te verzieken op het kabelnet. Bel even met hun helpdesk of ze een oplossing weten of dat ie er aan zit te komen.
Laatste wat ik hoorde was dat sinds de laatste grote reorganisatie van de zenders het Casema service kanaal en Eurosport qua frequentie elkaar nogal dwars zaten wat ervoor zorgde dat GuidePlus niet doorkwam...

• AleSyS
NeoPhix schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 19:55:
Je bent hierin niet alleen. Ik werk in een elektronica zaak en heb de afgelopen weken meerdere machines, Sony, Pioneer en Panasonic terug zien komen met dezelfde klacht. Casema zit dus de boel weer goed te verzieken op het kabelnet. Bel even met hun helpdesk of ze een oplossing weten of dat ie er aan zit te komen.
Laatste wat ik hoorde was dat sinds de laatste grote reorganisatie van de zenders het Casema service kanaal en Eurosport qua frequentie elkaar nogal dwars zaten wat ervoor zorgde dat GuidePlus niet doorkwam...
Ik heb casema gesproken en het het blijkt dat eurosport 2 (voorheen winkelkanaal oid) stoort op eurosport kanaan. Ik heb inmiddels guide plus host channel op handmatig gezet met euro sport als vast kanaal nummer. Ik ben benieuwd of dit gaat helpen.

• NeoPhix
Laat even weten als je de oplossing hebt, dan kan ik ook weer een hoop mensen blij maken :)

• AleSyS
NeoPhix schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 22:54:
Laat even weten als je de oplossing hebt, dan kan ik ook weer een hoop mensen blij maken :)
Yesss...tis gelukt. Gisteren host channel op manuel gezet. Bij mij is eurosport bij de casema kanaal 26. Kom nu net thuis en guide plus heeft alle gegevens binnengehaald en opgeslagen :)

• NeoPhix
AleSyS schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 19:26:
[...]

Yesss...tis gelukt. Gisteren host channel op manuel gezet. Bij mij is eurosport bij de casema kanaal 26. Kom nu net thuis en guide plus heeft alle gegevens binnengehaald en opgeslagen :)
OK, thanks. Mooi dat het weer werkt dan, ik zal deze oplossing onthouden!

• AleSyS
NeoPhix schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 13:50:
[...]

OK, thanks. Mooi dat het weer werkt dan, ik zal deze oplossing onthouden!
Als je automatisch laat zoeken pakt ie kanaal 11 van casema en dat eurosport2 (voorheen etelage kanaal van casema)...op het display laat ie wel euros zien, dus denk je heel snel eurosport.
Pagina: 1