Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Beginner bij 3dsmax, rechtermuisknop werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• yorkick
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 28-11 14:22
Hej mensen..

Ik ben nu al een paar dagen met 3dsmax bezig..
Heb een video gekocht, met alle basis etc. etc.
Nu ben ik vanmiddag zelf eens begonnen met experimenteren hier en daar..
En na een paar seconden viel mij op dat mijn rechtermuisknop niet veel doet in het programma.
Het enige wat hij doet, is als je ergens tussen een toolbar gaat staan en rechtermuisknop drukt, een lijstje krijgt met toolbars die je er bij kan voegen, en als je op een viewport drukt, wordt hij geselecteerd.
Maar zodra ik met objects aan de bak ga, doet hij niks als ik er met de rechtermuisknop op druk.
Ik vermoed zelf dat het een snelkoppeling ofzo is, waar ik iets heb uitgeschakeld..
maar ik kan er maar niet achter komen...

kimi

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-11 14:45
ik werk al jaren met 3ds max, maar van zoiets heb ik nog nooit gehoord eigenlijk.
Je ziet echt niets als je met rechts op een object in je viewport klikt?

Mixed Reality dev

• yorkick
nee.. helaas niet

kimi

• Cablekevin
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-11 19:34

Cablekevin

CCCP Baby!

Wat ik eruit begrijp is dat je een video hebt gekocht, maar heb je 3d's cracked of ook gekocht?
Want ik kom het ook wel eens tegen dat bij sommige cracks wat dingen disabled zijn om je toch het product te laten kopen :9

• yorkick
ook legaal gewoon hoor.. op het begin deed hij het "volgens mij ook gewoon" maar opeens niet meer..

kimi

• Cablekevin
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-11 19:34

Cablekevin

CCCP Baby!

yorkick schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 16:17:
ook legaal gewoon hoor.. op het begin deed hij het "volgens mij ook gewoon" maar opeens niet meer..
Dan zou ik eens kijken of je je stappen kan terug volgen dat je mischien een functie hebt geactiveert, of dat je op een knop hebt gedrukt.

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Wordt je muis wel ondersteund door 3Dsmax? Ik weet namelijk van andere tekenprogramma's dat ze nogal kieskeurig zijn met muizen.

[ Voor 7% gewijzigd door Roamor op 24-10-2007 16:19 ]

• yorkick
heb de logitech G5, lijkt me zeer stug dat die niet wordt ondersteund, en kan het ook nergens vinden op internet

over die stappen terug, ik heb inmiddels mijn pc al gerestart, en weet niet precies wat je met stappen terug bedoelt, maar als je undo bedoelt gaat dat niet lukken;).

kimi

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Je hebt een probleem met de software zelf en niet met het produceren van 3D graphics. Tikkie naar DTE.

Overigens een re-install al geprobeerd?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• yorkick
reinstall heeft niks verholpen helaas

kimi

Pagina: 1