[Vista] Online stream werkt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 886 views sinds 30-01-2008

• poortvliet
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-01 19:57
Sinds enkele weken doet online streaming het niet meer, bijvoorbeeld uitzendinggemist.nl. Ook in Mediacenter wat bij vista premium zit doet online media het ook niet meer. Via de website uitzendinggemist.nl draait die wel de reclame, maar daarna blijft het mediaplayer scherm zwart. Zelfs via eigenschappen, locatie en dan handmatig starten in mediaplayer laadt die de stream niet.Als oplossing staat op de website flash opnieuw installeren, dat helpt dus ook niet.

Ik heb zelfs al mijn computer opnieuw geinstalleerd maar na de herinstalatie werkt het nog steeds niet. Firewall en virusscan staan zelfs uitgeschakeld. Ik gebruik Internet Exploirer.
Het is toch apart, voorheen deed het het gewoon nu opeens niet meer. Waar kan het aan liggen?

[ Voor 8% gewijzigd door poortvliet op 23-10-2007 16:56 ]

• spacecom
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-02 12:26
Tja, hier exact hetzelfde probleem, lang gezocht (google) géén oplossing gevonden :'(

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Probeer de streamlink eens in de VLC player (www.videolan.org)

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• poortvliet
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-01 19:57
Met VLC werkt het inderdaad de stream wanneer je hem handmatig opstart de stream.
Alleen via uitzendinggemist en mediacenter niet, verwijst die nog steeds naar MPL11. En ik gebruik vaak mediacenter...

Verwijderd

ik heb dit probleem ook :( ik snap het nog steeds niet waar het aan ligt .. zo irritant

Verwijderd

ff googelen op uitzending gemist en mediacenter

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

ibocan007,

Met een 'me too!!!1111" post een oud topic omhoog halen is niet echt handig.

Ga eerst eens na wat er nog wel werkt en wat niet, en vermeldt dat in je mooie nieuwe startpost.
Kijk in de Windows Clients - Policy wat wij verwachten van een goede topicstart.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.