Sinds enkele weken doet online streaming het niet meer, bijvoorbeeld uitzendinggemist.nl. Ook in Mediacenter wat bij vista premium zit doet online media het ook niet meer. Via de website uitzendinggemist.nl draait die wel de reclame, maar daarna blijft het mediaplayer scherm zwart. Zelfs via eigenschappen, locatie en dan handmatig starten in mediaplayer laadt die de stream niet.Als oplossing staat op de website flash opnieuw installeren, dat helpt dus ook niet.
Ik heb zelfs al mijn computer opnieuw geinstalleerd maar na de herinstalatie werkt het nog steeds niet. Firewall en virusscan staan zelfs uitgeschakeld. Ik gebruik Internet Exploirer.
Het is toch apart, voorheen deed het het gewoon nu opeens niet meer. Waar kan het aan liggen?
Ik heb zelfs al mijn computer opnieuw geinstalleerd maar na de herinstalatie werkt het nog steeds niet. Firewall en virusscan staan zelfs uitgeschakeld. Ik gebruik Internet Exploirer.
Het is toch apart, voorheen deed het het gewoon nu opeens niet meer. Waar kan het aan liggen?
[ Voor 8% gewijzigd door poortvliet op 23-10-2007 16:56 ]