[Ervaringen] ASUS G1S Allround/Gaming laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 2.982 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Omdat ik vind dat deze laptop een aparte ervaringen topic heeft verdiend buiten de Asus G1S, iemand al gespot? topic maar nog niemand de moeite heeft genomen er een te maken, maak ik er maar een :)

Afbeeldingslocatie: http://data.icecat.biz/img/norm/high/901100-9693.jpg

Er zijn al genoeg review te vinden over de asus G1s dus die kan je zelf zoeken of deze review in het nederlands bekijken bij notebookcheck.

BELANGRIJKSTE SPECS voor mij
- Core 2 Duo T7500 / 2.2 GHz
- 2GB geheugen
- HDMI/SPDIF
- 8600GT DDR3
- Resolutie 1440x900 (Duitse versie)

Er zijn verschillende versies van deze laptops te koop. Ik heb de mijne zelf uit Duitsland gehaald omdat:
  • ik geen geduld had;
  • hij goedkoper was (1500,-);
  • er een 200GB 5400rpm schijf inzit i.p.v. een 160GB 5400rpm;
  • hij een native resolutie van 1400x900 heeft i.p.v. 1680x1050 wat ik toch echt te klein vindt;
  • ik toch blind kan typen en er geen reet om geef dat ik nu met een duits toetsenbord zit opgescheept. Grootste verandering is dat de y en z zijn omgedraaid, maar als je instellingen gewoon op Nederlands zet dan klopt het gewoon (alleen niet met de plaatjes :P)
Zelf werd ik helemaal |:( van Vista. Heeft ook niet lang geduurd voordat ik xp erop heb gezet. Dit ging echter niet helemaal zonder problemen, en ben hier lang mee bezig geweest. Uiteindelijk heb ik het voor elkaar gekregen om alles goed geiinstalleerd te krijgen. Dus voor degene die geen zin hebben om alles uit te zoeken. Hierbij een stappenplan :*) Allemaal eigen risico natuurlijk he.. :P

Stappenplan voor WINDOWS XP

MAAK WINDOWS XPCD
(XP komt zonder SATA controller drivers)

[Step 1] Use your G1S to download the SATA driver f6flpy32.zip, and put it into a folder (name SATA driver) under C:\. After it is unzipped, you get a new file f6flpy32.exe (green floppy disk icon).
http://downloadcenter.int...OSs=&OSFullName=&lang=eng

[Step 2] Download and install the program WinImage (file name: winima80.exe).
http://www.winimage.com/download.htm

[Step 3] Run WinImage. Click File (on the menu bar) > Open. A small window pops up.
Look in: type C:\SATA driver, File of type: select All Files (*.*), click f6flpy32.exe (green floppy disk icon), click Open. 8 files appear. Click Image (on the menu bar) > Extract. A small window pops up again. Path: type C:\SATA driver, select Extract all files into the same folder, click OK. All the 8 files are copied into the folder C:\SATA driver. Close WinImage.

[Step 4] Download and install the program nLite.
http://www.nliteos.com/download.html

[Step 5] Put your original XP CD into the DVD Drive and run the program nLite and click Next. In the page of “Locating the Windows installation”, click Browse > My Computer > DVD Drive, a window pops up.
“Select where to save the CD installation files for modification”.
Choose or create an empty folder.
Click OK, a window pops up. Click C: > Make a new folder > type New XPCD > OK
The nLite starts to copy all the files of the original XP CD into the folder C:\New XPCD.
Click Next. In the page of “Presets”, click Next. In the page of Task Selection, select Integrate Drivers and Create Bootable ISO, click Next.
In the page of Drivers, click Insert > Single Driver, a window pops up, select C:\SATA driver, 2 selections show up, select iaachi, click Open, then pops up another window, in which there are more than 10 selections, select Intel(R) 82801HEM/HBM SATA AHCI Controller (Mobile ICH8M-E/M), click OK > Next, a window pops up with a question “Do you want to start the process?”, click Yes. Take out the original XP CD and put a blank CD into the DVD Drive.
Click Next. In the page of Bootable ISO, select Direct Burn for Mode, type New XPCD for Label, select minimum 4 x (705KB/s) for Burn Speed, then click Burn. The nLite starts burning the New XPCD. After completion, you have a new XP installation CD now.

INSTALLEER WINDOWS XP

Stop de nieuwe XPCD in de laptop en reboot. Bij het opstartscherm moet je vlug op escape drukken om in het bootupmenu te komen. Kies voor de cdromspeler en start windows installatie. Ik heb meegemaakt dat mijn zelfgemaakte xpcd het niet deed. Daarna heb ik een corperate versie van XP omgezet met nLite en deze heeft het wel gedaan. Mocht hij het niet doen dan krijg je een foutmelding nog voordat je de partities in kunt delen (Kan niks gebeuren dus).

INSTALLEER DRIVERS

Download eerst de xp drivers van deze link:
http://nsa.f28.us/G1S/Asus_G1S_XP_Driver_Pack.zip

Installeer de drivers in deze volgorde:
- Chipset (reboot)
- ACPI (reboot)
- Audio, ga na het installeren naar Control Panel (Classic View) -> System -> Hardware Tab -> Device Manager. Onder system devices select "PCI device" en laat windows de drivers zelf installeren. Hierna mag je rebooten
- Video
- Touchpad
- Flash Media Controller (sd cartreader)
- Modem
- Raid Configurer (Weet nog niet of deze noodzakelijk is, maar hierdoor verdwijnt PCI device uit apparaatbeheer)
- Uit de Utilities map de Wireless Console. Deze moet je voor de bluetooth en draadloos netwerk installeren zodat je ze aan kunt zetten. Dit kan met fn + f2.
- Wireless (draadloos netwerk)
- Bluetooth
- Ethernet. (voor lan netwerk) Deze moet je handmatig installeren anders werkt hij niet. Ga naar apparaatbeheer en selecteer de netwerkcontroller. Kies zelf het stuurprogramma welke je wilt installeren. Je krijgt een hele lijst met merken, kies Realtek Semiconducters en kies RTL 8169/8110 familiy Gigabit ethernet nic (met dank aan Marok23 :))
- Download http://www.megaupload.com/nl/?d=WIXMQLEE Dit is een host controller voor de sdreader. Dit zorgt ervoor dat base system in apparaatbeheer verdwijnt. Na het downloaden ook wel even installeren he :P
- Direct console uit de utilities map. Deze zorgt voor het klokje en de lampjes. Vind het klokje wel handig dus doe deze wel installeren..
- Power4Gear. Handig om het stroomverbruik te regelen.
- Voor de webcam moet je andere drivers gebruiken als in die map. Download deze driver: http://rapidshare.com/files/49173065/12_Camera.zip Met die andere driver blijft het beeld ondersteboven staan. Daar heb je met deze drivers geen last van.

Als het goed is heb je nu alles geiinstalleerd en werkt alles :*)
Er is leven na VIESta :)

Vragen die open staan:
  • Weet iemand misschien wat die raid controller precies inhoudt? Anders installeer ik hem gewoon niet aangezien ik geen raid opstelling heb.
  • OVERCLOCKING?? warmte etc..
  • Iemand nog goede tips voor deze laptop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariok23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-07 22:34
Hey Weedle goeie start post! Jij hebt wel het duitse keyboard genomen zie ik, niet lastig typen?!!? Ik heb gewoon de NL versie gedaan kost wel wat meer jammergenoeg maar je noet wat voor je hobby over hebben :P

Over jouw vorige post: Ik zag dit bij everest staan bij PCI-device en daar stond bij Jmicron SATA... nogwat, en ik had die drivers gezien in de driverpack... duss :P Ik denk dat die voor je externe SATA aansluiting is alleen dat weet ik niet zeker want ik heb geen e-SATA HD
Afbeeldingslocatie: http://i49.photobucket.com/albums/f271/mariok23/Jmicron.jpg

Ik zal de drivers voor BT en WiFi nog wel ff opnieuw installeren in de goede volgorde :D
en wat betreft de camera... hier was hij meteen in orde dus niet omgekeerd.

[ Voor 8% gewijzigd door mariok23 op 23-10-2007 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee, heb er opzich niet veel last van het Duitse toetsenbord. Bij de winkel waar ik hem gehaalf had hadden ze geen optie om er een Nederlandse op te zetten. Ik had wel een winkel gevonden die ze kon leveren maar dan wordt het ruim 80€ wat ik een beetje teveel vind. Natuurlijk moet je wat over hebben voor je hobby, maargoed de meeste knoppen kloppen allemaal dus..

Die Raid configurer heb ik toch maar gedownload en PCI device in apparaatbeheer is verdwenen :). Tnx voor de info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariok23
Iemand last van... geen geluid als de laptop uit slaapstand komt?!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen,

Ik ga binnenkort de Asus G1s kopen.
ik wil nog wel graag weten wat de prestaties tijdens de moderne games zijn
(1650x1080, in Crysis, WIC, FSX etc.)

zijn jullie toevallig bekent met de prestaties in games?

mijn dank is groot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:24

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 21:17:
Beste mensen,

Ik ga binnenkort de Asus G1s kopen.
ik wil nog wel graag weten wat de prestaties tijdens de moderne games zijn
(1650x1080, in Crysis, WIC, FSX etc.)

zijn jullie toevallig bekent met de prestaties in games?

mijn dank is groot
Ik zou dit afsnuffelen als ik jou was: http://forum.notebookreview.com/forumdisplay.php?f=26 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

dude niet crossposten heh en zoek zelf is wat benches op :? Gewoon Googlen op 8600M GT

@ TS: Waar blijven:
-Uitleg over de verschillende versies
-Linkjes naar reviews van de G1S
-Linkjes naar prijzen van de G1S
-Linkjes naar de fabrikant
-Linkjes naar de Vista-drivers
-Productfoto's/ reallifefoto's

Vind de TS eerlijk gezegd nogal karig O-)

[ Voor 73% gewijzigd door CLB op 31-10-2007 21:34 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik volg al een hele tijd het topic van de Asus G1S en ben al hele tijd aan het twijfelen tussen asus C90 en G1S, aangezien het design van de G1S me meer aanspreekt ga ik toch voor deze.

Bij deze link van prijs voor asus G1S:
http://www.kieskeurig.nl/nl/product.nsf/queryprices?
readform&qcode=0&q=asus+and+g1s&pcode=0&gq=asus%20g1s

Bij deze link de prijs van de asus C90:
http://www.kieskeurig.nl/...c90&pcode=0&gq=asus%20c90

ben van plan eind november de laptop te bestellen en verwacht dat de prijs dan nog meer is gedaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Waarvoor denk je dat er 'n http://tweakers.net/pricewatch is... :S

@ TS: Ga je 'm nog updaten of wat...?

[ Voor 26% gewijzigd door CLB op 06-11-2007 19:35 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De pricewatch van tweakers is vaak niet up to date. Zoals ik vandaag alweer heb gekeken is de laagste prijs die pricewatch aangeeft 1381 terwijl hij bij 3 andere webshops al rond de 1340 aangeboden wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Dan voeg je die toch toe.. Dat is heel 't idee van de PriceWatch :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Gsus is my homeboy, ik denk dat je vergeet dat jij dit hebt gepost of niet?:S

@ TS: Waar blijven:
-Uitleg over de verschillende versies
-Linkjes naar reviews van de G1S
-Linkjes naar prijzen van de G1S
-Linkjes naar de fabrikant
-Linkjes naar de Vista-drivers
-Productfoto's/ reallifefoto's

Vind de TS eerlijk gezegd nogal karig

Mijn links waren gewoon een reactie op jouw posts zodat er actuele prijzen waren, verder niks. Als je dan zo off topic door gaat over de pricewatch van tweakers waarom vermeld je dan dat je prijzen wilt zien?. Het is niet mijn taak om prijzen gaan toe te voegen, ik heb deze links gegeven voor mensen die ook van plan zijn net zoals mij om deze laptop aan te schaffen en ze er de laagste prijs voor willen betalen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 17:12:
@ Gsus is my homeboy, ik denk dat je vergeet dat jij dit hebt gepost of niet?:S
Ik denk dat je vergeet dat ik geen Gsus is my homeboy heet...
Het is niet mijn taak om prijzen gaan toe te voegen,
Gebeurd dat vanzelf dan ofzo? Of doen de kaboutertjes dat?
Wat is het probleem nou om 2 minuten de tijd te nemen om nieuwe prijzen aan de PW toe te voegen?
ik heb deze links gegeven voor mensen die ook van plan zijn net zoals mij om deze laptop aan te schaffen en ze er de laagste prijs voor willen betalen. :)
Ja dat is natuurlijk erg 'aardig', maar voeg ze dan ook toe aan de PW...
De PW is best bekend onder Tweakers en daar kijken ze sneller dan naar Maximilius posts ;)

(voor de rest houd ik er over op, gaat wel heel erg offtopic :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha inderdaad CLB :P het gaat beetje heel erg off topic. Ik begrijp dat de mensen dat zelf moeten posten, maar zelf ben ik daar te lui voor XD No hard feeling ^^

Verwijderd

Weet iemand nu sinterklaas en kerst er aan komen of er prijsdalingen aan komen voor de Asus G1S of andere notebooks? Daarmee bedoel ik dus prijsdalingen op de webshops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Ik heb deze laptop gekocht en ik ben teleurgesteld over de prestaties van de kaart.
Nou hoop ik dat ik waarschijnlijk ergens nog wat moet doen om de kaart tog
hogere prestaties te late kunnen presteren.
1e voorbeeld: Doom 3 kan niet op ultra ingesteld worden en
als je op high speelt 1024 x .... , stottert het spel wel eens..

Ik werd dit zat en heb het gelijk verwijderd en heb eens need for speed underground 1 erop gegooid.
Nou tot mn grote verbazing gaat alles slomer dan hoe het hoort te gaan als ik op high speel.

Ik heb direct x 9 geinstalleerd, kheb als goed is geen dx10 erop gepleurd.
Ik heb geen drivers gedowload.

Dus het ligt aan de laptop of ik moet er nog wat op gooien, enige tips? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op zondag 02 december 2007 @ 18:38:
Dus het ligt aan de laptop of ik moet er nog wat op gooien, enige tips? _/-\o_
Drivers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke drivers zou ik dan dl-en ?
www.nvidia.com >> download drivers >> type geforce , geforce 8 series, geforce 8600 GT, windows vista 32 bit, language english.

Zou ik de drivers installeren die ik dan te zien krijg of weet 1 van jullie nog een link
naar een goeie driver voor mijn videokaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:31
Die van de NV site werken toch niet gok ik zo, of ASUS moet een zak geld aan NVIDIA hebben gegeven, maar dat denk ik ook niet. De enige optie is eigenlijk www.laptopvideo2go.com mocht deze weer up zijn...

Edit: hij is weer dells up, denk dat je je driver wel van het forum kan pakken. Niet de inf vergeten.

[ Voor 20% gewijzigd door GENETX op 02-12-2007 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom zelf het forum niet op dat is wel raar , want jij zei dat hij het wel doet.
Ik zal het snel weer proberen!

Maar wat bedoelje met dat ik de inf niet moet vergete???
Ik moet tog op zoek gaan naar de Geforce 8600 GT drivers op het forum.
Waarom moet ik dan op letten ?
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Je kan GoT misschien is doorzoeken op 'driver 8600M GT' ofzo..?
Zodoende kom je er ook achter wat er met die .inf bedoelt wordt :)

Het is eigenlijk een bestandje wat er voor zorgt dat je de driver kan installeren..
Normaal zijn de drivers niet voor mobiele GPU's gemaakt, maar dat wordt hiermee omzeild!

Je kan (gemodde) drivers ook vinden op: http://www.guru3d.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwee
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 04:17
Ik heb sinds kort ook deze laptop (G1S-AK005C), maar vraag me toch nog iets af. Bij mij maakt de HDD redelijk duidelijk tikkende geluiden. Hiervoor heb ik hem al een keer weggebracht waarna ik een compleet nieuw systeem heb gekregen die dezelfde geluiden maakt.

Hulde trouwens voor de webwinkel dat ze niet moeilijk doen en meteen proberen het probleem op te lossen door een nieuwe mee te geven, maar ik vraag me nu toch af of het niet gewoon normaal was. Hebben jullie ook last van tikkende geluiden wanneer het systeem even in idle staat?

Verder over de rest van mijn ervaringen voor eventuele kopers: ronduit geweldig. Ik wilde een laptop die mobiel (15 inch), een hoge resolutie beeldscherm heeft en toch minimaal 2 uur moet kunnen werken (MATLAB gebruiken enzo). Tot nu toe lijkt hij hiervoor perfect te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narf717
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-09 16:07
Hey, ik heb ook die tikkende geluiden, ik werk momenteel op een acer aspire 7720Z en die maakt deze tikjes ook.... dus ik denk dat het normaal is :)

Het went naar mijn idee wel, is net zoiets als je schoonmoeder, na een tijdje heb je al niet eens door dat ze wat tegen je zegt... O-)

Mijn Specs: http://specs.tweak.to/13683

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariok23
een vraagje over de wireless kaart...

Ik heb een WiFi-n router van Linksys gekocht om dus WiFi-n te ondersteunen.
Wat is nou de snelheid van de wifi-n?? bij mij blijft ie altijd op 54 mbps staan. Ik dacht dat dat hoger lag. Ik heb wel overal in huis heel goed bereik ookal hangt het Wifi AP in de kelder.

Ik gebruik de Intel Proset dinges om verbinding te maken met het draadloos netwerk. Windows XP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pm1
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-12-2021

pm1

SoLiD-Killer

mariok23 schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 22:25:
een vraagje over de wireless kaart...

Ik heb een WiFi-n router van Linksys gekocht om dus WiFi-n te ondersteunen.
Wat is nou de snelheid van de wifi-n?? bij mij blijft ie altijd op 54 mbps staan. Ik dacht dat dat hoger lag. Ik heb wel overal in huis heel goed bereik ookal hangt het Wifi AP in de kelder.

Ik gebruik de Intel Proset dinges om verbinding te maken met het draadloos netwerk. Windows XP
ik dacht 300 MBps als ik me niet vergis.
waarschijnlijk ondersteunt de laptop de n protocol nog niet en zit je op de g protocol te surfen en die ligt op maximaal 54 MBps

(\ _ /)
(='.'=)
(")_(")This is Bunny.
Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 december 2007 @ 21:52:
Ik kom zelf het forum niet op dat is wel raar , want jij zei dat hij het wel doet.
Ik zal het snel weer proberen!

Maar wat bedoelje met dat ik de inf niet moet vergete???
Ik moet tog op zoek gaan naar de Geforce 8600 GT drivers op het forum.
Waarom moet ik dan op letten ?
_/-\o_
misschien wat laat, maar wie weet evengoed nog handig

www.laptopvideo2go.com

de laatste nvidia drivers maar dan ook geschikt voor je laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadiQal
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22-05-2024
Misschien handig om te zeggen dat de 9600M in deze laptop als eerste komt ? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf heb ik Winxp 64-bit op mijn Asus G1 S gezet. Dit lijkt allemaal goed te werken op een paar dingen na;

- De webcam, ik kan geen driver vinden voor Winxp 64. Als ik de link uit de topic probeer en ik probeer die install voor de webcam te draaien dan krijg ik de volgende error; USB2.0 UVC VGA/1.3M/2M WebCam. Iemand misschien een idee?

- Fn + volume combinatie. Ik kan met mijn fn knoppen mijn geluid niet harder of zachter zetten. De fn toets werkt wel in combinatie met de brightness en sleepstand etc. Weet iemand misschien welke driver ik hiervoor moet installeren?

- Ook zou ik graag als ik mijn fn knoppen gebruik kunnen zien wat er aan mijn volume/brightness etc veranderd. Toen ik nog vista draaide kreeg ik daarvoor, midden in mijn scherm, een mooie animatie voor.

Mijn dank is groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Verwijderd schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 11:04:
Zelf heb ik Winxp 64-bit op mijn Asus G1 S gezet. Dit lijkt allemaal goed te werken op een paar dingen na;

- De webcam, ik kan geen driver vinden voor Winxp 64. Als ik de link uit de topic probeer en ik probeer die install voor de webcam te draaien dan krijg ik de volgende error; USB2.0 UVC VGA/1.3M/2M WebCam. Iemand misschien een idee?

kijk eens op www.asustreiber.de. Kan best zijn dat hij alleen onder XP x86 werkt. Verder ha dik bij Vista op mn A6T ook gedonder met de webcam drivers. (Moest hem daar in compability XP draaien...)

- Fn + volume combinatie. Ik kan met mijn fn knoppen mijn geluid niet harder of zachter zetten. De fn toets werkt wel in combinatie met de brightness en sleepstand etc. Weet iemand misschien welke driver ik hiervoor moet installeren?

ATK0100 hotkey oid, kun je ook op www.asustreiber.de vinden

- Ook zou ik graag als ik mijn fn knoppen gebruik kunnen zien wat er aan mijn volume/brightness etc veranderd. Toen ik nog vista draaide kreeg ik daarvoor, midden in mijn scherm, een mooie animatie voor.

Die mooie annimatie is er volgens mij niet voor XP, maar dat is dan iig ATK0100 OSD oid, of komt met bovenstaande mee

Mijn dank is groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel erg bedankt Genetx, ik heb nu mijn fn-knoppen werkende en een simpele animatie ervoor (die eigenlijk beter is dan die gelikte versie).

Ik kan echter niet de webcam driver vinden op de site die jij mij gaf, kan je daarvoor misschien een directe link posten?

Ook had jij het over de compatibiliteit veranderen. Is dit misschien een mogelijk oplossing als ik geen driver kan vinden? En zo ja, hoe werkt dit?

Hartelijk dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Bas Odenhoven schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 16:26:
Misschien handig om te zeggen dat de 9600M in deze laptop als eerste komt ? O-)
Dat denk jij.. en dat denk ik niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Verwijderd schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 12:16:
Heel erg bedankt Genetx, ik heb nu mijn fn-knoppen werkende en een simpele animatie ervoor (die eigenlijk beter is dan die gelikte versie).

Ik kan echter niet de webcam driver vinden op de site die jij mij gaf, kan je daarvoor misschien een directe link posten?

Ook had jij het over de compatibiliteit veranderen. Is dit misschien een mogelijk oplossing als ik geen driver kan vinden? En zo ja, hoe werkt dit?

Hartelijk dank!
Ik weet neit of je laptop wel werkt onder XP x64, ik weet alleen dat het een crime was op mn Asus A6T toen ik er Vista x64 op gooide. Daar zul je dus wat moeite voor meoten doen want ik heb deze laptop verder ook niet,
Pagina: 1