Toon posts:

Klopte die scene een beetje?

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Die scene van gisteravond, van "Flikken Maastricht", klopte dat een beetje? Ze zaten te etteren met batterijtjes, reset knopjes en (mooie) apple computers. Ik kan niet beoordelen of het onzinnig was of niet.

Enne, is Apple domweg de sponsor of zijn er echt korpsen die met apples werken?

• baquelappe
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-09-2025
Geen idee.

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:51

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

Vreemde titel dit. Zelf heb ik fikken niet gezien en ik denk dat veel met mij. Dus als je een filmpje kan plaatsen van de scene dan kan ik, of iemand anders, misschien uitleg geven.

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Het waren iMac's, dus onder het bureau kruipen voor een stekker hoeft als het goed is sowieso niet. Het was dus onzinnig. Dat batterijen leeg kunnen zijn is op zich reëel, dat je daarvoor eerst op het knopje drukt is nog reëler (doet iedereen eerst).

Daarnaast is een draadje zoeken voor een draadloos toetsenbord gewoon dom, maar ik hoop niet dat de politie echt zo werkt. ;)

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon)

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Dit topic is beter op z'n plek in HK (of misschien SG), maar eigenlijk niet hier :) Aangezien je in beide fora nog niet kan komen, sluit ik dit topic.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.