Toon posts:

vsfilter (directvobsub) + windows media player (wmp) 11 bug?

Pagina: 1
Acties:
  • 3.054 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Een aantal maanden geleden ben ik overgestapt van windows media player 10 naar 11.

Tegenwoordig met WMP11 als ik meerdere (video) files in de playlist heb staan, dan werkt de ondertiteling voor de eerste file prima. Maar als de eerste file afgelopen is en wmp gaat verder met de 2e file, dan wordt de ondertiteling niet weergegeven. Voordat hij overschakelt zie je eerst nog een 2e groene icoon van vsfilter verschijnen waarna die gelijk weer verdwijnt.

Als ik dan opnieuw in de playlist op de 2e file klik, werkt de ondertitel weer wel. Het lijkt er dan op alsof WMP 11 alles "herlaad" en het dan wel kan..

Ik gebruikte tot voor kort versie 2.37 van vsfilter. Vandaag heb ik 2.38 geprobeerd: http://www.free-codecs.com/download/DirectVobSub.htm
welke hetzelfde probleem heeft (of nog erger lijkt het: opnieuw dubbelklik helpt niet). Ook de optie "always load" helpt niet. Is dit een bug van WMP11 (ben ik de enige met dit probleem?) ?

Met VLC heb ik dit probleem weer niet. Maar ik zou het graag met WMP11 aan de praat hebben..

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2007 11:43 ]

Verwijderd

Ik heb sinds vandaag hetzelfde probleem...

Graag iemand die kan helpen.

Ik heb trouwens ook WMP11

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2007 12:42 ]

Verwijderd

Topicstarter
Het klinkt misschien raar, maar sinds ik de DirectX redistributable van november 2007 geïnstalleerd heb, lijkt het probleem over.

Is dat voor jou ook de oplossing fredn?

meuktracker: Microsoft DirectX 9.21.1148