Hulp bij kiezen Voeding

Pagina: 1
Acties:

• rnr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-04-2020
Hallo! :+

Ik heb jullie hulp nodig met het kiezen van een voeding aangezien mijn vorige het begeven heeft. Ik heb een aantal dingen uitgezocht, maar ik kom er zelf gewoon nog niet helemaal uit. :/

Mijn (inmiddels aardig verouderde) systeem:
Mobo/proc:
Asus P5LD2 met een P4 3Ghz HT

Kast met voeding:
Antec Sonata ll met een 450W ATX12V v2.01 voeding

De rest
Nvidia Geforce 6600GT
2 HD's, 1 sATA en 1 ATA
1DVD schrijver die ook sATA stroom gebruikt (aantal stekkertjes)

Ik heb gelezen (link) dat ik nu een 2.0 ATX voeding heb, maar wat mij nog niet duidelijk word, is of ik ook voor een 2.2 versie kan kiezen?
ATX12V - 20 pin main connector, 4 pin secondary connector, 8 pin tertiary connector (Pentium 4 and mid/late Athlon XP & Athlon 64)

* ATX12V 1.3 - guidance for the -5 volt feed was removed. This was only used by legacy ISA add-in cards
* ATX12V 2.0 - 24 pin main connector, 4 pin secondary connector (Pentium 4, Core 2 Duo, and Athlon 64 with PCI Express)
* ATX12V 2.2 - One 20/24-pin connector, one ATX12V 4 pin connector. Many power supply manufacturers include a 4 plus 4 pin, or 8 to 4 pin secondary connector instead, which can also be used as the secondary EPS12V connector.
Als ik daar uit ben, moet ik gaan uitkiezen. Misschien heeft iemand een tip voor me? Wat ik belangrijk vind is dat hij betrouwbaar is, en ik wil rekening houden met het fijt dat ik eventueel een system upgrade ga uitvoeren in de toekomst (dus genoeg W'tjes) Ook moet hij niet AL TE VEEL geluid maken, maar het hoeft niet per see de stilste te zijn.

Alvast bedankt! _/-\o_

Verwijderd

Al je vragen worden beantwoord in de topicstart van Welke voeding heb ik nodig? Deel 18 :) Als je er dan nog niet uitkomt, kun je het in dat topic vragen.

• rnr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-04-2020
Oh, helemaal over het hoofd gezien, heel erg bedankt!!