Ik ben op zoek naar screenshots of andere informatie over een programma dat vroeger op onze 286 huiskamer pc heeft gestaan. Dit programma heette volgens mij 'Packard Bell' (alhoewel het me logisch lijkt, weet ik niet zeker of het verband heeft met de computerfabrikant; de computer was echter geen PB). Het was een programma dat opstartte nadat de computer/DOS was opgestart. Je kon een soort snelkoppelingen maken naar programma's en die kwamen dan op het scherm te staan als grote vierkanten naast elkaar (eventueel met een plaatje erin, wij gebruikten altijd het plaatje met een computermuis erop). Als je op zo'n pictogram klikte, opende het programma. Als het programma afsloot, keerde je terug naar 'PB'. Ik weet ook nog dat je de muisaanwijzer kon wijzigen van een cursor naar een blank of donker handje.
Het is alleen voor de nostalgische waarde dat ik dit programma graag nog eens zou willen zien. Een zoektocht op internet met uiteenlopende trefwoorden heeft helaas weinig opgeleverd. Misschien weten jullie wat ik bedoel?
Het is alleen voor de nostalgische waarde dat ik dit programma graag nog eens zou willen zien. Een zoektocht op internet met uiteenlopende trefwoorden heeft helaas weinig opgeleverd. Misschien weten jullie wat ik bedoel?