Situatie
Exchange 2000 server met Outlook 2003 clients. Maar volgens mij is het gewoon inherent aan Outlook an sich.
Uitdaging
De zoekgeschiedenis moet weg.

Ik wil dus graag dat ik de mogelijkheid heb om de teksten 'telefoon', 'test' en 'nog een test' te kunnen verwijderen. Hoeft niet selectief.
Ondernomen acties
De geschiedenis lijkt zichzelf spontaan na een tijdje te wissen, maar ik kan er geen vinger op leggen wanneer dat is. Ik kan er ook niet achter komen in het register waar dit nou wordt opgeslagen.
Exchange 2000 server met Outlook 2003 clients. Maar volgens mij is het gewoon inherent aan Outlook an sich.
Uitdaging
De zoekgeschiedenis moet weg.

Ik wil dus graag dat ik de mogelijkheid heb om de teksten 'telefoon', 'test' en 'nog een test' te kunnen verwijderen. Hoeft niet selectief.
Ondernomen acties
- De 'wissen' knop is het niet: Deze is alleen om weer terug te komen in je normale inbox.
- Alle cache gewist, internet cache, temps geleegd, met Ccleaner alles gewist dat ik kon wissen
- Via google gekomen op de volgende resultaten:
- Via deze link in het register zitten hacken, zonder resultaat
- Dit helpt niet
- Erachter gekomen dat er meerdere mensen zijn met dit probleem: Deze, deze en deze personen stellen dezelfde vraag en krijgen of geen antwoord, of een link naar pagina's waar ik ook al ben geweest of geven oplossingen die niet werken
- Via de search het idee heb gekregen dat de vraag hier nog niet gesteld is (maar als iemand hem kan vinden:
)
- Idem in de Microsoft database
- @Falcon : Nieuw Outlook-profiel maken
Het gaat me te ver iedere keer een nieuw profiel te maken om alleen de zoekresultaten te wissen. - @Falcon : Bestand extend.dat uit profiel verwijderen, daar zouden diverse instellingen van Outlook in worden opgeslagen
Werkt niet, instellingen worden weer gevuld vanuit het register, ook de zoektermen. - @KRG : Bestand extend.dat legen
Werkt niet, het is geen tekstbestand, verder zie vorige opmerking - @Palomar : Zoekresultaat selecteren en op delete drukken
De geschiedenis lijkt zichzelf spontaan na een tijdje te wissen, maar ik kan er geen vinger op leggen wanneer dat is. Ik kan er ook niet achter komen in het register waar dit nou wordt opgeslagen.
[ Voor 16% gewijzigd door Marlibica op 26-10-2007 09:16 . Reden: Div gevonden info toegevoegd ]
Sign here against sigs