Ik heb hier een server (Linux Fedora Core 7) staan die onder andere dient als webserver (Apache, PHP, MySQL). Nu zou ik op deze server ook graag een intranet maken dat dus alleen vanuit mijn eigen LAN bereikbaar is. Op dit intranet moet net als op de website ook gebruik gemaakt gaan worden van PHP en MySQL.
Nu is mijn vraag hoe ik dit het beste aan kan pakken, zelf zat ik te denken aan virtual hosts op de Apache server maar als ik die volgens de normale manier aanmaak dan zijn die ook beschikbaar van buiten af volgens mij en dat is nou net niet de bedoeling. Uiteraard heb ik het eerst geprobeerd op google maar ik krijg daar eigenlijk geen bruikbare resultaten.
Iemand die weet hoe ik dit het beste aan kan pakken?
Alvast bedankt in ieder geval!
Nu is mijn vraag hoe ik dit het beste aan kan pakken, zelf zat ik te denken aan virtual hosts op de Apache server maar als ik die volgens de normale manier aanmaak dan zijn die ook beschikbaar van buiten af volgens mij en dat is nou net niet de bedoeling. Uiteraard heb ik het eerst geprobeerd op google maar ik krijg daar eigenlijk geen bruikbare resultaten.
Iemand die weet hoe ik dit het beste aan kan pakken?
Alvast bedankt in ieder geval!