kleine systeembehuizing

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• berend_
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-06-2024
Ik ben op zoek naar een kleine (beetje betaalbare) systeemkast, waar maximaal een mATX moederbord inpast.
Het probleem is dat ik nu zo'n 40 kasten heb gezien (op 15 verschillende site's :/ ) en door de bomen het bos niet meer zie...

Weet iemand een overzicht van kasten van die maat of zelf ervaring wat betreft zo'n kast?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:25

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Bomen<->bos problemen komen altijd door niet duidelijk hebben van eisen. Als je teveel mogelijkheden vindt, gewoon even je eisen wat aanscherpen. Ga zo door tot je maar eentje vindt- het befaamde trechter-model. Hou je meerdere over die aan alle eisen voldoen die je kunt bedenken, kies dan gewoon de goedkoopste daarvan.

"Welke ... moet ik kopen?"-topics zijn op GoT niet de bedoeling. We verwachten van een Tweaker dat hij zelf eisen duidelijk kan stellen, reviews en ervaringen kan vinden en dan zelf kan kiezen.

Los daarvan geef je muv max formaat en "beetje betaalbaar" geen enkele aanwijzing van wat je eisen zijn. Met de beste wil in de wereld kunnen we je dan ook op basis hiervan niet helpen.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.