Quicktime: Buffer overrun detected, oid - hulp gevraagd

Pagina: 1
Acties:
  • 223 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128675

Topicstarter
Ik wilde een quicktime filmpje op de site van de band plaatsen. Als alles goed is zou het gewoon moeten werken, de HTML codes zijn correct en alles ok, zie:
http://www.champagnebarbecue.com

Als het goed is werkt het dus, tenminste, bij jullie...!

Bij mij loopt mn browser vast (mozilla en IE). Bij mozilla krijg ik soms nog iets als dit te zien:
Afbeeldingslocatie: http://www.champagnebarbecue.com/jenesaispas.JPG

Nuja, ik dacht, het zal wel. Dus quicktime opnieuw geinstalleerd en wilde mn filmpje opnieuw bouncen in ProTools. Maar nu start PT ook niet meer op, iets met een runtime error en sloot PT zichzelf af

Toen probeerde ik het filmpje vanaf mn pc (dus niet van internet, via de site) te bekijken en kreeg ik een "buffer overrun detected" waarschuwing en sloot quicktime zichzelf af.

Wat ik hier allemaal aan uit op kan maken is dat er iets niet pluis is met mn pc of drivers of wat dan ook. Maar wat het precies is...? Ik heb geen flauw idee, iemand een idee wat ik zou kunnen proberen?
Bedankt alvast!

Edit:
PS ik zou ook niet weten waar precies op dit forum ik dit topic moet plaatsen. Heb ook geen idee waar ik naar kan zoeken aangezien ik het probleem niet weet en bovenstaande het enige is wat ik er van weet.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 128675 op 23-10-2007 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:20

DizzyWeb

Ondertiteld

Nou, bij mij laad Quicktime, waarna niks gebeurt, aangezien comp1.mov helemaal niet in de root staat? Als ik het filmpje direct probeer te laden, krijg ik een 404.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
sorry, je hebt gelijk, vergeten mn nieuwe index te uploaden, nu zou hij het wel moeten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiliath
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-10-2022
Intro werkt nu bij mij.
Hij laad daarna alleen niet automatisch verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Dit heeft niet heel veel met Windows Servers te maken - gezien het om de Quicktime plugin gaat en / of Firefox, ga ik je topic naar Client Software Algemeen verplaatsen :)

Windows Servers en Server-software >> Client Software Algemeen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4629

Hier laadt ie ook en vervolgens gaat ie niet door idd. Ik moet wel een ActiveX iets toestaan.

Mss dat het in Flash wel werkt allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ja, hij doet het, dat weet ik. Maar heeft iemand een idee wat er bij mij mis gaat? Andere programma's die veel vragen van mn computer lopen ook vast, zo viel Photoshop daarnet uit en Pro Tools start ook niet meer op.

Voorheen heeft het altijd prima gewerkt en mijn computer moet het qua specificaties goed aankunnen:

P4 2,8GHz
0,99GB

Ik heb een paar weken terug mijn Windows opnieuw geinstalleerd, sindsdien werkten de programma's toch goed, maar laatste week krijg ik steeds vaker dingen als ' buffer overrun', of zie plaatje in eerste post en meer van dat soort dingen; programma's die uitvallen/vast lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
iemand?

Of is dit probleem net zo onduidelijk voor jullie als voor mij?
Pagina: 1