Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Probleem met faux columns

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
http://www.jeroenwijnja.nl/school/homepage.htm

Ik heb zeg maar doorlopen.jpg voor de mainContainer, maar hoe krijg ik daar in vredesnaam de hoogte goed, dus de goeie hoogte.

Als ik bij de mainContainer height:3000px; doe, dan pakt hij de achtergrond goed, maar op de een of andere manier pakt hij nu maar 760 pixels naar beneden, terwijl ik <div id=white> wel erin heb staan met een hogere height, hoe kan hij dat hij de doorlopen.jpg niet pakt in de main Container.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Zo op het eerste gezicht (ik heb niet naar je code gekeken) mis je ergens een clear:both ofzo om te zorgen dat er iets mee stretched, en afgaande op mijn FF webdevtoolbardinges is dat #mainContainer die mee moet rekken.

[ Voor 24% gewijzigd door RobIII op 23-10-2007 00:01 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:30

crisp

Devver

Pixelated

Je positioneert alles absoluut waardoor je mainContainer feitelijk geen inhoud meer heeft (je haalt alles uit de flow).

Intentionally left blank

• Geert.H
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:37
Hmm, mjah geen idee eigenlijk.
Wat denk je zelf? wat heb je zelf al geprobeert? wat is precies je probleem.
Post eens wat versimpelde code. Toon eens wat initiatief!

nvm

[ Voor 3% gewijzigd door Geert.H op 23-10-2007 00:03 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hoe moet ik dat dan doen Crisp?

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Door eens even ervoor te gaan zitten en het je niet voor te laten kauwen. Wat heb je zelf al geprobeerd om het op te lossen? GoT is geen afhaalbalie voor kant-en-klare oplossingen als je dat soms dacht.

Overigens is crispspsps's's antwoord meer dan voldoende duidelijk om iets mee te kunnen.

Ah, ik zie dat je nieuw bent hier. Welkom in dat geval ;) :w
Misschien is het handig als je even onze Quickstart doorneemt voordat je hier verder gaat. Hier op GoT verwachten we dat je zélf moeite doet om je probleem op te lossen; niet dat wij je aan het handje houden. Ik wens je, desondanks dat dit waarschijnlijk niet is wat je wilde horen, nog een leuke tijd toe hier ;)

[ Voor 61% gewijzigd door RobIII op 23-10-2007 00:16 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Over mij

Verwijderd

Topicstarter
THNX CRISP!!!!!!!!!!!!!!! tis gelukt!

En oja even voor de informatie, ik ben vandaag 9 volle uren bezig geweest met het probleem op te lossen, toen werd ik hopeloos en heb ik hier pas gepost!

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2007 00:18 ]

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 00:17:
En oja even voor de informatie, ik ben vandaag 9 volle uren bezig geweest met het probleem op te lossen, toen werd ik hopeloos en heb ik hier pas gepost!
Dat kunnen wij natuurlijk niet ruiken ;) Als je even aangeeft wat je al hebt geprobeerd dan kunnen wij je eventueel bijsturen in je redenatie danwel je geprobeerde oplossingen reeds schrappen en de moeite dus sparen om die voor te dragen als die niet blijken te werken. Zo voorkom je dat iedereen met oplossingen komt die je zelf al lang en breed hebt geprobeerd en dus dat iedereen hier z'n tijd zit te verdoen om niks ;)

Over mij

Pagina: 1