Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Garnierstreamingmedia url achterhalen.

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Als ik van diverse TMF video's wil achterhalen welke WMV file het is lukt me dat niet.

De vorige keren lukte het wel, maar ik kom met deze nieuwe videoplayer van hun gewoon vast te zitten met de nieuwe Ajax technology waarin ik helemaal niet thuis ben.

Mijn vraag is of iemand ermee zou kunnen helpen hoe het werkt.

Ik heb dus nu het volgende ontdekt:

-Alle video's werken met een ID
-Vroeger alle video's ASX formaat nu zeer waarschijnlijk FLV based IN een XML library, opgeroepen door een SWF videoplayer.

-Stats worden bijgehouden in video_info.php

-Video's kunnen gerate worden

-Hightlights.

-Video_player.swf is een asset die verschillende functies bevat.

Ads komen van ad.doubleclick => akamai

Als voorbeeld heb ik de volgende file:

code:
1
www.garnierstreamingmedia.com/asx/openclip.asp?fil e=/tmf/tmfjump/TMFJUMP8_1024.wmv&value=1182685686&hash=a1cff366338 30d53ad75d432e4f1c11f&crypt=362313769b093edcb4a1bd0407217c3a&diges t=d73e83f9d46ace20bbc44dc1675923c6&video=5660&channel=tv

Deze video is het dus:

De volgende scripts zijn aanwezig, of er meer zijn dat weet ik niet:

http://www.tmf.nl/js/common/main.php
http://www.tmf.nl/js/reporting/videoplayer/mtvi.js

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Kan iemand even...?
En daarnaast; als het niet zo ergens op hun site te vinden is dan zal dat ook wel niet de bedoeling zijn; ze maken het vast niet voor niets zo moeilijk en we gaan je hier niet helpen een 'beveiliging' te omzeilen.

[ Voor 9% gewijzigd door RobIII op 22-10-2007 23:52 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.