Ik "erger" me steeds meer aan enorm slechte titels van threads die een probleem moeten omschrijven.
Alleen al uit de Myreact/active topics haal ik de volgende onderwerpstitels:
*Kloksnelheid
*Hotmail probleem
*hulp bij kiezen
*Stekkerblok aansturen
*vaag problemen na formatteren
*help!
*Maxtor aan het overlijden?
*[DRINGEND] Probleem met meerdere routers --> (DRINGEND, ow dan wacht dan ga ik hem wel even bekijken)
Om nog maar niet te spreken over het ontbreken van de " [XX] " tags die i.i.g. een richting aanwijzen.
Echt zoveel topics waaruit je eignelijk al uit de titel kan halen dat de TS niet echt gezocht heeft: anders had hij wel een beter titelomschrijving gevonden.
Ik verwacht niet dat er nu een complete campagne gestart wordt, maar ben benieuwd naar jullie ervaring hiermee en of dit niet met lichte moderatie bij de tweakers weer een beetje aangemoedigd kan worden om iets specifieker het probleem te omschrijven.
Op deze manier wordt ik meer gedemotiveerd om het topic in te duiken en zijn verhaal te lezen: een voorbeeld zou zijn, een pakkende titel zou bijvoorbeeld zijn:
*Stekkerblok aansturen --> of "[Analoog] stuurstroom om 230VAC in/uit te schakelen".
*Kloksnelheid --> [C2D] max kloksnelheid i.s.m. DDR2 5300
*Hotmail probleem --> [IE] Email verzenden lukt niet door vastlopen IE
*hulp bij kiezen --> [sex] blondine of brunette, AA of D ?
*Stekkerblok aansturen --> [C++] stekkerblok aansturen via USB of Comport
*vaag problemen na formatteren --> [NTFS] Geen partities aanwezig
*help! --> [112] Wat te doen bij inslikken rattengif?
*Maxtor aan het overlijden? --> [HDD] tikkend geluid bij opstarten computer
*[DRINGEND] Probleem met meerdere routers --> Dringend: ow wacht dan trommelen we alle tweakers even wakker en redirecten we ze naar jouw topic!
Ben benieuwd hoe julie hier tegenover staan!
Alleen al uit de Myreact/active topics haal ik de volgende onderwerpstitels:
*Kloksnelheid
*Hotmail probleem
*hulp bij kiezen
*Stekkerblok aansturen
*vaag problemen na formatteren
*help!
*Maxtor aan het overlijden?
*[DRINGEND] Probleem met meerdere routers --> (DRINGEND, ow dan wacht dan ga ik hem wel even bekijken)
Om nog maar niet te spreken over het ontbreken van de " [XX] " tags die i.i.g. een richting aanwijzen.
Echt zoveel topics waaruit je eignelijk al uit de titel kan halen dat de TS niet echt gezocht heeft: anders had hij wel een beter titelomschrijving gevonden.
Ik verwacht niet dat er nu een complete campagne gestart wordt, maar ben benieuwd naar jullie ervaring hiermee en of dit niet met lichte moderatie bij de tweakers weer een beetje aangemoedigd kan worden om iets specifieker het probleem te omschrijven.
Op deze manier wordt ik meer gedemotiveerd om het topic in te duiken en zijn verhaal te lezen: een voorbeeld zou zijn, een pakkende titel zou bijvoorbeeld zijn:
*Stekkerblok aansturen --> of "[Analoog] stuurstroom om 230VAC in/uit te schakelen".
*Kloksnelheid --> [C2D] max kloksnelheid i.s.m. DDR2 5300
*Hotmail probleem --> [IE] Email verzenden lukt niet door vastlopen IE
*hulp bij kiezen --> [sex] blondine of brunette, AA of D ?
*Stekkerblok aansturen --> [C++] stekkerblok aansturen via USB of Comport
*vaag problemen na formatteren --> [NTFS] Geen partities aanwezig
*help! --> [112] Wat te doen bij inslikken rattengif?
*Maxtor aan het overlijden? --> [HDD] tikkend geluid bij opstarten computer
*[DRINGEND] Probleem met meerdere routers --> Dringend: ow wacht dan trommelen we alle tweakers even wakker en redirecten we ze naar jouw topic!
Ben benieuwd hoe julie hier tegenover staan!
T60P Widescreen