dual verschillende videokaarten???

Pagina: 1
Acties:

• LittleKiller
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07:39
Ik ga volgend jaar een hele dikke upgrade kopen.. daar ben ik dus ook al mee bezig, ik wil de P5N32-e SLI Plus van asus gaan kopen als moederbord. alleen daarmee ga ik een 8800 GTS 640 MB kopen, wat ik me dus afvraag. kan ik m'n 8600 GTS naast een 8800 GTS draaien op het zelfde moment. niet op SLI.. zodat ik een tweede monitor kan draaien op de 8600 GTS. zou stuk minder zwaar zijn voor m'n pc namelijk.. :?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Zolang je het niet in SLI duwt kun je prima 2 verschillende kaarten naast elkaar zetten. Maar waarom hang j niet gewoon 2 monitoren aan 1 videokaart?

• LittleKiller
als je d'r van houd om bijvoorbeeld zware games op zeer hoge kwaliteit te spelen... dan is het leuk om 2 videokaarten te hebben... bijvoorbeeld, je wilt supreme commander spelen op high.. maar het kan wel es zwaar worden voor je videokaart als je dual screen gaat spelen, met alles op high. nu zal de 8800 GTS d'r niet zo heel veel moeite mee hebben. maar ik heb deze 8600 GTS eind van de zomer gekocht, vind het een beetje zonde om hem nu al weg te doen :P...

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik denk dat je je daar nu überhaupt nog niet mee bezig moet houden als je het volgend jaar pas gaat kopen. Ik zou lekker die 8600GTS verkopen tegen die tijd, en één 8800GTS512 terugkopen. Is misschien iets trager, maar twee videokaarten van een verschillend type gaan niet SLI doen, en met dual monitor eraan heb je er ook niet veel aan want dan heb je afaik een snelle game op 1 en een beetje bagger fps op 2?
LittleKiller schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 21:19:
als je goed leest, staat er dat hij dan niet op SLI gaat ;)
Ik wel, jij niet. (en dan doel ik dus op mijn post)

[ Voor 21% gewijzigd door TheZeroorez op 22-10-2007 23:06 ]

• LittleKiller
als je goed leest, staat er dat hij dan niet op SLI gaat ;)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Wat jij wilt is sowieso niet mogelijk. Er zijn maar zeer weinig games (zo niet geen) die 1 game kunnen aansturen op 2 verschillende videokaarten (die niet in SLI gekoppeld zijn tot 1 geheel) zodat je op 2 schermen de game kunt spelen.
Dus wil je iets met dual monitor doen dan zul je 1 snelle kaart moeten pakken. Anders kan het niet.

• LittleKiller
ok, danku.. dat wou ik weten... kan ik daar lekker wat geld op vangen.. :P
Pagina: 1