Ik zit hier met internet connection sharing op win Me, nu heeft mijn zusje een chat-verslaving
en nu wil ik van afstand bepaalde sites uitzetten en de snelheid limiteren
, hoe?
Verwijderd
probeer eens winroute ik gebruik het zelf ook. Je moet wel de pro gebruiken
zie www.lan.nl en www.winroute.com
zie www.lan.nl en www.winroute.com
Verwijderd
Dat kan niet maar je kan bijvoorbeeld in Winroute configureren dat iemand binnen je LAN met ip 192.168.0.12 niet kan inloggen op ICQ of MSN Messenger...dat geldt dus ook voor chatsites!! Handig toch!
Zo heb ik bijvoorbeeld de ads van MSN uitgeschakeld....kan enorm schelen met een matige Chello account!!
T-Rob
Zo heb ik bijvoorbeeld de ads van MSN uitgeschakeld....kan enorm schelen met een matige Chello account!!
T-Rob
Verwijderd
Da's niet zo moeilijk...MSN maakt gebruik van de volgende server(s): ads.msn.com.
De nederlandse versie maakt gebruik van: ads.eu.msn.com
Wanneer je met nslookup deze namen invult dan zie je een aantal ip adressen. Hiervan maak je een address group in Winroute en maak je blocking rule naar deze groep voor tcp outgoing....op deze manier krijg je geen advertenties meer! Handig toch!
T-Rob
De nederlandse versie maakt gebruik van: ads.eu.msn.com
Wanneer je met nslookup deze namen invult dan zie je een aantal ip adressen. Hiervan maak je een address group in Winroute en maak je blocking rule naar deze groep voor tcp outgoing....op deze manier krijg je geen advertenties meer! Handig toch!
T-Rob
Pagina: 1