Ik heb - in een gerage die ik zelf niet kon kiezen, maar opgelegd door m'n werkgever - een parkeerhulpsysteem laten installeren in m'n Peugeot 307 Berline (kleur "gris fer" (donkergrijs), model van 2006).
Nu hebben die idioten van de garage daar zwarte sensors geinstalleerd, redelijk slordig. Gaatje in de achterbumper gemaakt (je ziet de krassen erlangs) en dan zwarte sensoren erin geduwd. Eentje staat nog helemaal scheef ook.
Naar mijn mening is dat dus echt niet goed gedaan.
Vooraleer ik contact opneem met de klantendienst van Peugeot ben ik op zoek naar foto's van een wél correct geinstalleerde parkeerhulp achteraan. Heeft er iemand zo'n foto's? Zoek me rot op google, maar vind geen goede foto's van de achterkant met zo'n sensoren op...
Morgen kan ik zelf foto'snemen en in deze thread plaatsen, nu is het te donker.
Nu hebben die idioten van de garage daar zwarte sensors geinstalleerd, redelijk slordig. Gaatje in de achterbumper gemaakt (je ziet de krassen erlangs) en dan zwarte sensoren erin geduwd. Eentje staat nog helemaal scheef ook.
Naar mijn mening is dat dus echt niet goed gedaan.
Vooraleer ik contact opneem met de klantendienst van Peugeot ben ik op zoek naar foto's van een wél correct geinstalleerde parkeerhulp achteraan. Heeft er iemand zo'n foto's? Zoek me rot op google, maar vind geen goede foto's van de achterkant met zo'n sensoren op...
Morgen kan ik zelf foto'snemen en in deze thread plaatsen, nu is het te donker.
iPhone 12 Pro 128GB MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)