[3Com 3C17700]Failed POST op 3 poorten

Pagina: 1
Acties:

• metalant
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 26-02 19:52
Ik heb hier een 3Com® SuperStack® 3 Switch 4900 (3C17700). Op de switch zitten 12 poorten, waarvan poort 10,11 en 12 blijven knipperen na een reset of power cycle. In de management console hebben ze de status Failed POST. De switch functioneert verder goed.

Ik heb de switch al voorzien van de nieuwe firmware (4.22), maar het probleem blijft.
In de eventlog van de switch is niets terug te vinden over de oorzaak van de fout.

Het product is inmiddels bij 3Com een DISCONTINUED Product, dus daar kan ik niet meer aankloppen voor vervanging.

Is er te achterhalen wat de oorzaak van de fout is?
En beter nog, zou deze te herstellen zijn?

• AK47
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-05-2024
Als de switch bepaalde switchpoorten niet kan initialiseren betekend dat zeer waarschijnlijk dat die poorten stuk zijn.

Mocht je de switch op eBay oid gekocht hebben, dan kun je de verkoper hierop aanspreken. 3Com geeft trouwens wel "lifetime guarantee" op de meeste superstacks, ik weet niet precies hoe dat zit met discontinued producten.

• metalant
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 26-02 19:52
Hij is niet op eBay gekocht, hij komt uit een bedrijfsboedel. Dat die drie poorten stuk waren wist ik al, dat was namelijk een reden om het apparaat te vervangen. Een 12 poorts Layer 3 Gigabit switch met 3 kapotte poorten is natuurlijk nog steeds L.V.T. :)