Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Het SonyEricsson W850i topic - Deel 3

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 6.316 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Chenkman
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-03-2023
Uit de vorige deel:
Vreemd, want dat doet die van mij dus echt niet...niet met MP4 en niet met 3GP als ik de 4punts toets inhoud gebeurt er niks, ook andere toetscombinaties werken niet...

hoe kan dat :P iemand hier meer ervaring/succes mee?
Als het goed is speel je de video's nu af vanuit 'Bestandsbeheer' op je toestel. Wil je voor- en achteruit kunnen spoelen, dan moet je de filmpjes afspelen met de 'Videoplayer', welke in het menu bij 'Entertainment' staat :)

• StraightOn.NL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23:12
Nondeju :D thnx mate haha!

Nu ben ik echt heel blij, dit heb ik nooit geweten het werkt inderdaad...wel een beetje jammer dat ik er nu pas achter kom :P ik wil hem namelijk gaan verkopen voor een W960i, maar dit doet me toch wel weer een beetje twijfelen

W850 behouden met 4 of 8gb kaartje is misschien ook wel leuk en kost minder :P

[ Voor 25% gewijzigd door StraightOn.NL op 22-10-2007 22:44 ]

• Totaalgeflipt
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15:01

Totaalgeflipt

De enige echte

Nette TS :)

• StraightOn.NL
Nu ik toch z'n beetje mijn W850i aan het herontdekken ben vraag ik me af of iemand goede HID-profielen heeft voor o.a. Winamp, BSplayer en MP11 en/of andere leuke progies :-)

Ik heb al verschillende voor winamp gevonden, waaronder die van http://www.hidfiles.com/ maar die vind ik niet echt geweldig werken :S

Iemand betere? ? ?

::Ik heb voor de programma's hierboven en nog vele andere HID (getest en werkend) gevonden voor de W850i echt superrelaxt! Veel plezier ermee

Klik voor de download

8)

[ Voor 26% gewijzigd door StraightOn.NL op 23-10-2007 20:25 ]

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
Ik heb sinds kort een bluetooth GPS module en Google Maps. Nu wil ik eigenlijk deze 2 met elkaar combineren zodat ik kan navigeren met Google Maps. Deze heeft namelijk net een nieuwe versie waar dat kan maar ondersteund geintegreerde GPS in mobs. Weet iemand hoe ik het alsnog aan mijn w850 kan linken?

vanpeltje

• Prutsky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11 11:06
Heeft iemand Far Manager al gebruikt met zijn W850i? Destijds werkte het prima met mijn K750i. Ikheb hier een tutorial gevonden voor de W850i: http://www.se-world.info/...-49-51-52.html#post536299
NA wat gezoek op internet de nodig .rar bestanden gevonden. Ik kan met de telefoon connecten, echter ik kan geen files kopieren of editen.
Als ik in de sefp.log kijk zie ik het volgende (let vooral op de "File not found"):
Got file info: Name: Customize.xml, size: 18891, attr: 000201B6
Requesting file data: /tpa/preset/custom/Customize.xml
0048 << 89 03 43 00 0D 2F 00 74 00 70 00 61 00 2F 00 70 00 72 00 65 00 73 00 65 00 74 00 2F 00 63 00 75 00 73 00 74 00 6F 00 6D 00 2F 00 43 00 75 00 73 00 74 00 6F 00 6D 00 69 00 7A 00 65 00 2E 00 78 00 6D 00 6C 00 00 00 AC 
Waiting for Ack:
0001 >> 06 
Got Ack: $06
Wait for 89 answer: 
0005 >> 89 03 02 00 FF 
0002 >> 08 86 
0001 << 06 
Enable to retrive file data. File not found: /tpa/preset/custom/Customize.xml
Requesting file data: /tpa/preset/custom/Customize.xml

Iemand een idee waar dit aan ligt?

[ Voor 44% gewijzigd door Prutsky op 02-11-2007 10:21 ]

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-11 21:48

d0s

sssst

Nou ik doe mijn W850i weg, heb er wel vele maanden plezier van gehad! prima telefoontje en voor degene die twijfelen; het is echt een prima telefoon! ikzelf doe hem weg vanwege het feit dat ik toch weer een echte smartphone wil :) Heb hem ook in V&A staan voor eventueel geinteresseerden!

• vanpeltje
ja, ik stap binnenkort ook over op een smartphone. Ben natuurlijk superblij met mn W850i maar mis toch een beetje de WLAN.

Helaas zit ik nog een 11 maanden vast aan mn orange abo :P

vanpeltje

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Deze heb ik besteld: Phuncz in "Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon..."

Zodra hij binnen is zal ik iets laten weten wat het resultaat is :)

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:28
Ik heb sinds gisteren de W850i gehaald. Zeer mooi toestel maar ik vraag me af, als ik hem openklap en dan een beetje druk op het schuifdeel dan zit er behoorlijk wat speling wat ik toch niet echt vind kloppen. Ik erger me er toch aan. Herkent iemand dit of moet ik hem terugbrengen?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-11 09:11

Martinspire

Awesomeness

Dr zit inderdaad wel wat speling in, maar dit is gewoon omdat ie anders niet goed kan schuiven (daarom lijkt het ook dat als je hem langzaam dichtschuift, je over een bubbel heen schuift). Je kunt er misschien een tandenstoker voor een deel insteken (niet doen trouwens!), maar ik erger me er niet zo heel erg aan hoor? Verder is ie toch prima? Ik zou er alleen mee terug gaan als ie ook echt wat mankeerd en anders zou ik je aanraden om in de winkel te kijken naar een andere w850 en kijken of de kier daar ook zo groot is.

Ik heb hier misschien ook wat speling in, maar geloof mij: hijs reuze sterk :P (van de trap, van de fiets, uit mn klauwen, of van een broodkar af is geen probleem! Heb nog maar 1 klein krasje aan de zijkant zelfs!)

Martinspire - PC, PS5, XSX

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:36
Mijn headset aansluiting is kapot, valt steeds weg, ook met andere headsets. Pff! Qua bouwkwaliteit is dit ding wel ver onder de maat hoor. Veel te plastic, krakend batterijklepje, knopjes boven het scherm die het niet meer doen, stof onder het scherm...

[ Voor 29% gewijzigd door MarcoC op 12-11-2007 00:52 ]

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Phuncz schreef op woensdag 07 november 2007 @ 00:05:
Deze heb ik besteld: Phuncz in "Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon..."

Zodra hij binnen is zal ik iets laten weten wat het resultaat is :)
Gisteren ontvangen, diezelfde nacht omgebouwd. Ben er 2 uur mee bezig geweest en het was nog niet volledig af. Er maakte een connector slecht contact maar dat is nu gefixed :) Alles werkt, alleen zit het cameraknopje stroef. Maar daar ga ik hem niet nogmaals helemaal voor uit elkaar halen :) Anyway, de kit was ZEER compleet, zelfs het plastiekje voor het scherm zat erbij wat erop zit als je een nieuw toestel koopt. Alles, zelfs de rubbers en kleinste pinnetjes waren erbij. Wel ontbrak een handleiding maar Google gaf al snel oplossing :) Ook heb je een klein soldeerboutje nodig om de pinnetjes van sommige onderdeeltjes plat te smelten zodat ze vast zitten. Maar dit moet een originele cover zijn, zelfs de stempels in het plastic komen exact overeen met het origineel. Ik vermoed dan ook dat het "herstelkits" zijn die herstelcentra meekrijgen. Ik heb het kitje via eBay van de verkoper "lwaihk", 25 € inclusief verzending (dikke week levertijd). Ideaal als je behuizing begint na te laten :)

Verwijderd

Hmm er spatte wat water op mijn w850i en nu doet 1 van de bovenste knopjes boven het schermpje niet meer :( Maarja zo vaak gebruikte ik die knopjes ook niet weer.. Meestal om gauw het fotoalbum te halen ofzo..

Waarom zit er trouwens geen Wifi in dit soort mobieltjes? Te klein? of wordt het dan te duur ofzo..? Want het lijkt me echt optimaal als je wifi op je mobiel hebt zonder dat je een dure smartphone hoeft te kopen.. Ik bedoel, met de w850i kan je prima websites bekijken met 320x240 en ook dat je de website kan kantelen enzo.

• StraightOn.NL
Weet iemand hoe ik via Bluetooth kan internetten op mijn mobiel (ja op mijn mobiel), dus gewoon via mijn pc breedbandverbinding internetten op mijn telefoon, de W850i.

Ik heb een leuke guide gevonden hier op got namelijk de volgende: http://home.versatel.nl/s...rnetten_met_je_mobiel.htm

Maar op deze wijze krijg geen internet op mijn mobiel. Ik gebruik een gewone bluetooth dongle met Bluesoleil om verbinding te maken met mijn pc. Heeft iemand anders een leuke guide voor mij of weet iemand hoe ik dit wel aan de praat krijg. Het is namelijk wel leuk, heb een classe I dongle en dan gewoon beneden in de woonkamer via mijn telefoon de pc bedienen dus dat is al leuk, maar het zou nog leuker zijn als ik beneden lekker vanaf mijn telefoon even mijn mail kan checken enzo :-) zonder gebruik te maken van gprs/umts of andere dingen waar je voor moet betalen...

• FRidh
  • Laatst online: 06-11 22:06
ik heb nu al sinds ik deze telefoon heb een erg irritant probleem. Als ik muziek op de telefoon zet, dan zijn vaak de ID3 Tags incompleet. De Tags zijn echter voordat ik ze op de telefoon zet compleet. Wat ik steeds krijg is dat er delen van namen ontbreken. Bij een album van Metallica heb ik bijvoorbeeld bij artiesten staan:
Metall
Metallic
Metallica

en bij sommige nummers is ook een heel deel weg van de titel. Kent iemand anders dit probleem ook?
Ik hoop dat dit ooit bij een update opgelost gaat worden.

Research is to see what everybody else has seen, and to think what nobody else has thought - Albert Szent-Györgyi

Verwijderd

staat er dit Metall~ ? Want dat had ik ook soms op mijn mp3 speler :S

• StraightOn.NL
Daar heb ik zelf geen last van, en ik heb hem al meer dan een jaar. Hoe zet je ze over dan? gewoon kaartje in cardreader en copy/paste ?

Verwijderd

Mijn kaartje deed ook eerst raar. Ik deed foutcontrole en alles deed het weer goed. Het is ook beter als je disc2phone gebruikt.

• vanpeltje
Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2007 @ 17:49:
Hmm er spatte wat water op mijn w850i en nu doet 1 van de bovenste knopjes boven het schermpje niet meer :( Maarja zo vaak gebruikte ik die knopjes ook niet weer.. Meestal om gauw het fotoalbum te halen ofzo..

Waarom zit er trouwens geen Wifi in dit soort mobieltjes? Te klein? of wordt het dan te duur ofzo..? Want het lijkt me echt optimaal als je wifi op je mobiel hebt zonder dat je een dure smartphone hoeft te kopen.. Ik bedoel, met de w850i kan je prima websites bekijken met 320x240 en ook dat je de website kan kantelen enzo.
Wow soulmate :D

vanpeltje

• MarcoC
Ik heb mijn W850i terug van reparatie, en ze hebben er een hele nieuwe behuizing opgezet volgens mij! Hij ziet er iig als nieuw uit. En verder hebben ze hem ook geflashed en heb ik nu flash thema's :P. Alleen mijn telefoonboek was wel leeg... Had hem overigens bij Hi vandaan.

[ Voor 6% gewijzigd door MarcoC op 22-11-2007 14:35 ]

Verwijderd

Dus nu is ie ge debranded?

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Lijkt me eerder dat ze gewoon een nieuwe hebben gegeven. Ze gaan niet én de firmware veranderen én een nieuwe behuizing installen. Je hebt mazzel denk ik?

Verwijderd

http://www.gamejump.com/gj/jsp/index.jsp

Misschien leuke link? Je krijgt wel reclame maar ik heb internet uit gezet dus ik heb er geen last van.

• MarcoC
Martinspire schreef op donderdag 22 november 2007 @ 16:48:
Lijkt me eerder dat ze gewoon een nieuwe hebben gegeven. Ze gaan niet én de firmware veranderen én een nieuwe behuizing installen. Je hebt mazzel denk ik?
Stonden nog wel paar oude settings in gek genoeg.

• vanpeltje
Iemand nog een Sony Ericsson HBH-DS200 bluetooth stereo headset kopen? Je kan er namelijk draadloos muziek mee luisteren met deze Sony ericsson.

vanpeltje

• MarcoC
Prijs?

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Even iets anders, misschien ligt het aan mijn telefoon, maar goed ff checken:
Ik heb bij mijn telefoon de ontvangstbevestiging voor SMSjes aanstaan, maar ontvang die niet. Ik gebruik de phone al redelijk lang, maar nooit eigenlijk aan gedacht om dat eens te kijken.

Dus stel je stuurt een sms met de bevestiging aan, dan krijg je een berichtje dat de sms is aangekomen.
Is dat bij jullie ook? Zo ja, wat kunnen we er aan doen? Zo nee, welke provider en firmware heb je? Ik gebruik Hi met de laatste update.

• SlinkingAnt
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Hierzo werkt het ontvangen van de bevestigingen wel :)
Provider: Orange postpaid
Software: R1JG001

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

Verwijderd

10 dagen gratis internetten met KPN :D Nu kan ik ff de browser goed uitproberen.

• m_a_rnix
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-03 14:09
Hi verstuurt geen ontvangstbevestigingen.

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Ik ben ook op zoek naar een nieuwe gsm, en deze leek me wel wat (alternatief zou een Nokia 6300 (of evt. SE 610i of 660i) zijn.

Alleen nu las ik ergens dat de W850i geen agenda heeft? Lijkt me een beetje raar of niet? Maar als hij er wel op zit, hoe is het syncen dan geregeld? PC Suite van Nokia is een klote programma, maar het werkt wel.
En met de muziek, je kunt ook zonder hun software de muziek op de telefoon krijgen?

Daarnaast zijn de menu's (volgens mij) van SE telefoons vast!? Je kunt er dus niet zoals een Nokia Symbian telefoon extra opties in krijgen van software die je intstaleerd?

[ Voor 17% gewijzigd door iAR op 21-12-2007 10:01 ]

• m_a_rnix
Myphoneexplorer voor het synchen.
Muziek kan gewoon drag en drop (zorg wel dat het goed getagged is).
't Is geen smartphone nee (zijn de andere telefoons op je listje ook niet trouwens).

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Verbal_Kint schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 10:22:
Myphoneexplorer voor het synchen.
Muziek kan gewoon drag en drop (zorg wel dat het goed getagged is).

't Is geen smartphone nee (zijn de andere telefoons op je listje ook niet trouwens).
stiked thanks. En myhpone explorer is toch een third party app?

Geen smartphone... ja ok. En dat is antwoord op welke vraag? ;)
- agenda
- menu/applicaties

[ Voor 3% gewijzigd door iAR op 21-12-2007 10:40 ]

Verwijderd

Mijn W850i heeft een beschadigde behuizing, nu kwam ik op cnn.cn het volgende tegen:

Afbeeldingslocatie: http://cnn.cn/shop/thumbnails/thumbnail_v2_200x200_IMG_2406.jpg

http://cnn.cn/shop/sonyer...-black-housing-p-207.html

En mijn vraag is, weet iemand hoe ik het huidige frontsysteem kan demonteren en het bovenstaande kan monteren?

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:06
oZner:
W850 is gewoon een "normale" telefoon, maar heeft zeker wel een agenda en notities enzo. Die kan je allemaal synchroniseren met Outlook (via SE PC Suite, ook een klere programma :P). Verder zijn de menu's inderdaad vast, maar je hebt wel de mogelijkheid om 4 shortcuts in te stellen (naar boven, beneden, links en rechts vanaf je standby scherm). Nieuw geinstalleerde applicaties (Java applicaties alleen!) komen in het Applicaties menu. (Ik had altijd een shortcut naar het applicaties menu, dan kon ik snel bij m'n programmaatjes).
Verder prachtige telefoon! Gewoon kopen!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 11:30:
Mijn W850i heeft een beschadigde behuizing, nu kwam ik op cnn.cn het volgende tegen:

[afbeelding]

http://cnn.cn/shop/sonyer...-black-housing-p-207.html

En mijn vraag is, weet iemand hoe ik het huidige frontsysteem kan demonteren en het bovenstaande kan monteren?
Zoek eens naar "w850i dismantle" op google ofzo, zo heb ik het ook gedaan. Heb nu zelf een witte. Let erop dat het op de afbeelding heel duidelijk te zien is dat het een originele is en geen namaak ! Heb zelf een originele, vermoed een herstelkit, waar alles bijzat om het te doen maar heb toch meer dan 2u nodig gehad om het te doen. Zowiezo was een soldeerbout nodig om bepaalde plastic pinnetjes te versmelten zodat ze vast kwamen te zitten (logo's bv.)

Verwijderd

Hallo, ik had even een vraagje:

Ik heb mijn 850i in het buitenland gekocht en nu zit er geen nederlandse T9 woorden boek op.
Is dit er op te zetten? (Bijv. door een firnware update die nederlandse taal ondersteund)?

Weet iemand wat ik hier voor moet downloaden en waar vandaan?

Heel erg bedankt!

Verwijderd

http://www.sonyericsson.c...service/w850i?cc=nl&lc=nl

De nieuwste firmware moet je downloaden en instaleren.

• DJFliX
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02-11 17:11
Ik heb de w850i sinds april 2007 (nja deze heb ik dan sinds september... long story... slider ging stuk zonder duidelijke aanleiding, dus telefoon in 2 stukjes) en dat werd niet onder garantie gerepareerd, dus klacht naar sony-ericsson, brief terug met "Ja klopt inderdaad niet, mag ik uw IMEI nummer van de oude telefoon?", dus dat heb ik opgestuurd, nooit antwoord gekregen. Met mijn nieuwe telefoon kan ik alleen niet normaal in de walkmanplayer werken met mijn 4gb geheugenkaart. Dit kon op de oude wel... Hebben andere mensen hier ervaring mee? Ik draaide op allebei de R1KG001 firmware. De kaart is overigens overgezet vanuit de defecte telefoon naar de nieuwe, zonder wijzigingen. Sleutels opschonen heeft niets geholpen...

Daarnaast heb ik gebruik gemaakt van de toen-nog-geldige aanbieding van get-a-ds-970-free, maar ik kreeg een hpm-75... Toen heb ik een briefje gestuurd en toen kreeg ik de DS-970 alsnog. Vandaag legde ik mijn DS-970 weg, en toen ik hem weer oppakte zag ik ineens dat er een gigabarst in het scherm zit! De buitenkant is alleen nog helemaal mooi, en er zitten geen deuken/krassen/barsten in... Heeft iemand een beredenering hiervoor? Mysterieus en erg zonde vind ik 8)7
Plaatjes :'(

2x 320Wp Ja-Solar / Z 10° / APS YC600Y PVOutput

Verwijderd

De 4 gb kaart wordt niet officieel ondersteunt door de w850i. Hierdoor wordt je mobiel instabiel. Ik raad aan maximaal 2gb kaartjes te gebruiken.. Volgens mij kan je ook de 4gb niet helemaal vol zetten zonder dat ie raar gaat doen.. het wordt immers niet ondersteunt.. .

• DJFliX
Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2008 @ 00:25:
De 4 gb kaart wordt niet officieel ondersteunt door de w850i. Hierdoor wordt je mobiel instabiel. Ik raad aan maximaal 2gb kaartjes te gebruiken.. Volgens mij kan je ook de 4gb niet helemaal vol zetten zonder dat ie raar gaat doen.. het wordt immers niet ondersteunt.. .
En toch vind ik het vreemd dat het met de zwarte wel goed ging, en met de nieuwe witte niet. De zwarte had bijna geen vastlopers, de witte ongeveer 5 per dag... (En ja ik weet dat de behuizingen geen zak uitmaken :+)

Verwijderd

Yep, de opvolger komt binnenkort!!!!

Dat wordt de mijne!

http://www.sonyericsson.c...overview/w760?cc=nl&lc=nl

Verwijderd

Lijkt een beetje op die motorola, met een speaker aan de onderkant.. Of is dat de microfoon?

Weet je wat het is... als ik een nieuwe mobiel wil, moet hij wel nieuw zijn. of iig een stuk beter dan mijn oude.. de w850i kan redelijk veel, mp4 @ 320x240, java applicaties, muziek, etc wat wil je nog meer, die mobiel is inhoudelijk bijna 100% gelijk aan de w850i , nog steeds crappy camera etc.. Mijn volgende walkman phone moet minstens WiFi hebben ofzo,.. wil ik hem een beetje interessant vinden..

Hij ziet er iig erg mooi uit, dat wel.

Edit: http://www.sonyericsson.c...d1=339142&acc_pid=0&pid=0

wacht eens even er staat WLAN erbij.. is dat hetzelfde als/betekend dat WiFi?

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2008 16:18 ]

• zero_cool89
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-08 03:53
Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2008 @ 00:25:
Ik gebruik zelf een 4 gb kaart van sony (via ebay gekocht) en die kan ik helemaal vol zetten met muziek zonder dat telefoon raar gaat doen. ik heb de mijne gekocht de eerste dag dat hij in nederland te koop was (zwarte versie).

[ Voor 7% gewijzigd door zero_cool89 op 13-01-2008 12:36 ]

Verwijderd

De w850i ondersteund officieel max 2 gb aan geheugen. Als je 4 gb heb en je kaart zit voor meer dan 2gb vol dan kan je misschien geen data van java applicaties saven, en voice recorder doet het ook niet .. . Maar volgens mij is er een firmware upgrade die dat oplost .. Dus dan kan 4 gb wel goed werken ..

• MarcoC
DJFliX schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 23:03:
Daarnaast heb ik gebruik gemaakt van de toen-nog-geldige aanbieding van get-a-ds-970-free, maar ik kreeg een hpm-75...
Huh? Welke actie was dat?

Verwijderd

MarcoC schreef op zondag 13 januari 2008 @ 13:01:
[...]
Huh? Welke actie was dat?
Alleen als je Hi had... Toen kreeg je een gratis koptelefoon.

• DJFliX
Verwijderd schreef op zondag 13 januari 2008 @ 14:49:
[...]

Nope, was een actie van SE zelf. Ik heb de phone bij vodafone gehaald. Ik kreeg eerst de HPM-75, maar later OOK nog de DS970 (nadat ik met de limburgse klantenservice gebeld had)

[ Voor 17% gewijzigd door DJFliX op 13-01-2008 17:15 ]

• MarcoC
Vanaf wanneer gold die actie dan? Anders ben ik een DS970 misgelopen ;( .
Verwijderd schreef op zondag 13 januari 2008 @ 14:49:
[...]

Weet ik, heb dat ding ook. Twee keer gebruikt en daarna in de kast gelegd, baggerding.

[ Voor 65% gewijzigd door MarcoC op 13-01-2008 17:28 ]

• Prutsky
Iemand al last gehad van de slide functie die het niet meer deed. Ik bedoel dan dat de GSM automatisch van keylock afging als je hem openschuift en er weer op als je hem dichtschuift?
Dit had ik dus gedurende de hele dag. Nu doet hij het wel weer... mocht dit weer optreden is dit garantie neem ik aan.

Verwijderd

Hee Ik had dat ook. Precies hetzelfde. Maar na een tijdje (3 -4 uur ) werkte hij weer perfect. Gek is dat,

• DJFliX
Wat betreft garantie heb ik slechte ervaring hiermee... Mijn slider was hardwarematig stuk, maar dat kostte me wel "1 gebeurtenis" bij de verzekering =\. Oftewel zonder verzekering had ik een nieuwe moeten kopen. Ik heb erover gemaild met de klantenservice, maar behalve een standaardreactie al 3 keer niets teruggekregen behalve "We gaan ernaar kijken en u hoort spoedig van ons"... :(
Vanaf wanneer gold die actie dan? Anders ben ik een DS970 misgelopen .
Ik denk dat het medio April was, want toen kreeg ik mijn eerste w850i. Toen was de actie net een dag afgelopen, maar heb ik gebeld. Daarna kwam het verkeerde-geleverd-verhaal. Uiteindelijk had ik wel mazzel dus :P

[ Voor 28% gewijzigd door DJFliX op 14-01-2008 08:38 ]

• Prutsky
Verwijderd schreef op zondag 13 januari 2008 @ 21:02:
Hee Ik had dat ook. Precies hetzelfde. Maar na een tijdje (3 -4 uur ) werkte hij weer perfect. Gek is dat,
Geen last meer van (gehad)?

• Jesseh
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-08 18:47
Verwijderd schreef op zondag 13 januari 2008 @ 12:51:
De w850i ondersteund officieel max 2 gb aan geheugen. Als je 4 gb heb en je kaart zit voor meer dan 2gb vol dan kan je misschien geen data van java applicaties saven, en voice recorder doet het ook niet .. . Maar volgens mij is er een firmware upgrade die dat oplost .. Dus dan kan 4 gb wel goed werken ..
Volgens de site van Sony Ericsson zelf ondersteund 'ie tot 4GB geheugen hoor. Kijk maar eens hier
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 22:20:
http://www.gamejump.com/gj/jsp/index.jsp

Misschien leuke link? Je krijgt wel reclame maar ik heb internet uit gezet dus ik heb er geen last van.
Ik heb een van die spellen op m'n mobiel gezet, maar als ik het opstart krijg ik meteen een "Acces Denied" omdat m'n telefoon geen service heeft. Maar als jij je internet hebt uitgezet heb jij toch ook geen service? Is er een manier dat ik het kan verhelpen? Heb namelijk geen internet op m'n mobiel.

Verwijderd

Dit heb ik gedaan, maar ik heb nog geen Nederlands T9 woordenboek sms systeem erop gekregen. Weten jullie toevallig of en hoe ik een nederlandse firmware versie kan installeren, of in in ieder geval eentje die Nederlandse taal ondersteunt (in het sms T9 woordenboek)?

Alvast erg bedankt!

• vanpeltje
Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 16:07:
Lijkt een beetje op die motorola, met een speaker aan de onderkant.. Of is dat de microfoon?

Weet je wat het is... als ik een nieuwe mobiel wil, moet hij wel nieuw zijn. of iig een stuk beter dan mijn oude.. de w850i kan redelijk veel, mp4 @ 320x240, java applicaties, muziek, etc wat wil je nog meer, die mobiel is inhoudelijk bijna 100% gelijk aan de w850i , nog steeds crappy camera etc.. Mijn volgende walkman phone moet minstens WiFi hebben ofzo,.. wil ik hem een beetje interessant vinden..

Hij ziet er iig erg mooi uit, dat wel.

Edit: http://www.sonyericsson.c...d1=339142&acc_pid=0&pid=0

wacht eens even er staat WLAN erbij.. is dat hetzelfde als/betekend dat WiFi?
Dan moet je voor een HTC gaan :)

vanpeltje

• m_a_rnix
W960?

Verwijderd

Jesseh schreef op maandag 14 januari 2008 @ 13:59:
[...]

Volgens de site van Sony Ericsson zelf ondersteund 'ie tot 4GB geheugen hoor. Kijk maar eens hier

[...]

Ik heb een van die spellen op m'n mobiel gezet, maar als ik het opstart krijg ik meteen een "Acces Denied" omdat m'n telefoon geen service heeft. Maar als jij je internet hebt uitgezet heb jij toch ook geen service? Is er een manier dat ik het kan verhelpen? Heb namelijk geen internet op m'n mobiel.
@ 4 GB geheugen hmm . het kan zijn dat het met een firmware update verholpen is. .

@ spellen

Dit is een betere link

http://free-mobile-games....mes.php?S=r&cat=0&Count=6

(wel popups en zo :( )

• DJFliX
Maar dat zou vreemd zijn... beide telefoons hadden immers dezelfde firmware... En ik was die 4GB op de site van SE inderdaad al tegengekomen, maarja... ze zetten ook neer dat de w910i wifi heeft... dus in die zin geloof ik ze niet echt meer.,

Verwijderd

Ik heb mijn SE W850i nu bijna een jaar, maar de laatste maanden constant last van het feit dat de telefoon geen netwerk kan vinden, of mij geen toegang tot het netwerk geeft. Als ik zoek in het menu naar beschikbare netwerken komen alle NL'se netwerken in beeld. Selecteer ik dan mijn provider, krijg ik direct de melding dat ik geen toegang heb... Heb soms dat ik 3 dagen niet bereikbaar ben, en van het ene op het andere moment doet hij het weer volledig voor een maandje...

Software updates verhelpen het probleem niet.. dus denk dat ik dit bagger ding maar eens terug stuur naar SE....

Verwijderd

Ik heb het gratis Tracker van Sony gedownload.
Hoe krijg ik dat programma aan de externe gps-receiver gekoppeld?
Binnen de software zie ik geen mogelijkheden.

Programma's als nav4all doen het prima!

Iemand een idee??

Verwijderd

Voor de duidelijkheid: Alles geprobeerd en het programma geeft aan dat de ontvanger niet is gekoppeld maar ik heb geen idee hoe ik die koppeling tot stand kan brengen. En bij Sony zelf kom ik helaas niet verder.

• wallie-s
  • Laatst online: 19-11 16:28
DJFliX schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 17:43:
Maar dat zou vreemd zijn... beide telefoons hadden immers dezelfde firmware... En ik was die 4GB op de site van SE inderdaad al tegengekomen, maarja... ze zetten ook neer dat de w910i wifi heeft... dus in die zin geloof ik ze niet echt meer.,
ik heb een keer voor 6 tientjes een 4 gb stickje gekocht, en die doet het prima in mijn w850i! :D

• Totaalgeflipt
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15:01

Totaalgeflipt

De enige echte

Ik heb nu ineens van de een op andere dag, problemen met mijn accu.
Hij is ineens heel snel leeg.

Iemand nog tips?

• StraightOn.NL
Euh volgens mij werkt dat echt niet :P maar goed kijk hier maar eens op

http://www.batteryuniversity.com/

Verwijderd

Totaalgeflipt schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 22:10:
Ik heb nu ineens van de een op andere dag, problemen met mijn accu.
Hij is ineens heel snel leeg.

Iemand nog tips?
Had ik ook en de oorzaak zat in de vuile contactpuntjes van de accu en de telefoon.
De telefoon geeft dan wel aan dat de accu vol is maar dat is ie niet!!
Na het schoonmaken is alles opgelost. Succes

• Thijs_O
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 25-10 16:43
Ik heb nog even een vraag m.b.t. het maximale geheugen in de W850i. Is het ook mogelijk om 8gb er in te stoppen? De kaartjes zijn behalve 't formaat namelijk identiek aan de prima werkende 4gb-kaartjes, dus ik zou dan denken dat 't prima moet werken. Iemand die dit kan bevestigen of ontkrachten?

Systeempje: [MSI P45 Neo2 - Intel C2Q6600@3.2Ghz - OCZ 4GB PC8000 Platinum - Spinpoint F1 750GB - MSI ATi HD4850 - Cooler Master Real Power M620Watt - Antec Solo Piano Black]

• StraightOn.NL
Thijs_O schreef op donderdag 24 april 2008 @ 22:26:
Ik heb nog even een vraag m.b.t. het maximale geheugen in de W850i. Is het ook mogelijk om 8gb er in te stoppen? De kaartjes zijn behalve 't formaat namelijk identiek aan de prima werkende 4gb-kaartjes, dus ik zou dan denken dat 't prima moet werken. Iemand die dit kan bevestigen of ontkrachten?
Hetzelfde vraag ik mij ook af, in de specs staat uiteraard dit:

Geheugen

* 16 MB* Telefoongeheugen
* Memory Stick PRO Duo™ support (up to 4GB)

Maar ik vraag me af of hij 8GB ook zou slikken, overigens zou ik hetzelfde willen weten voor de S500i die maar tot 2GB MS Micro (M2) zou slikken...maar ook grotere kaartjes ? ? ?

Verwijderd

Misschien kan je een email sturen naar Sony Ericsson.. en dat hier het antwoord posten. Ik ben ook wel benieuwd :) ....
I have a friend whose using 8GB card in w850 ... he says he used it for about 4-5 months and after that it was having problems like things were getting deleted automatically and stuff like that and when he tried to save something it said " cannot be saved " and other errors like that ...

• Thijs_O
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 25-10 16:43
Hmm ja, ik heb even een mailtje naar SE gestuurd. Ik kwam overigens die post ook tegen na 'n google-sessie maar eveneens waren d'r mensen die zeiden dat het wel zou werken, en weer een ander kreeg slechts 3.5gb herkend maar meende dit met een firmware update te kunnen verhelpen. Hoe dan ook, ik vrees dat SE braaf zal terugmailen dat 4gb de maximum is, maar dat zie ik dan wel. :)

Systeempje: [MSI P45 Neo2 - Intel C2Q6600@3.2Ghz - OCZ 4GB PC8000 Platinum - Spinpoint F1 750GB - MSI ATi HD4850 - Cooler Master Real Power M620Watt - Antec Solo Piano Black]

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:24

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

Mijn toetsblokkering gaat er enorm snel af. Heb mijn telefoon altijd in m'n broekzak en nu loop ik te internetten, smsen en bellen terwijl ik t niet door heb. Paar keer zelfs 112 gebeld :S

Hoe kan ik dit goed verhelpen?

If it aint fixed, it's broken.

• tiguan
  • Laatst online: 22:51
Misschien wel leuk om te weten voor de andere W850 eigenaren. Ik heb het Ever Changing thema van de S500 werkend gekregen op de W850. Echt een heel erg mooi thema dat continu verandert per uur, per dag, per maand etc. Ik weet niet of 't toegestaan om een link te plaatsen naar het forum waar wordt uitgelegd hoe het moet worden gedaan?

Verwijderd

tiguan schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 14:19:
Misschien wel leuk om te weten voor de andere W850 eigenaren. Ik heb het Ever Changing thema van de S500 werkend gekregen op de W850. Echt een heel erg mooi thema dat continu verandert per uur, per dag, per maand etc. Ik weet niet of 't toegestaan om een link te plaatsen naar het forum waar wordt uitgelegd hoe het moet worden gedaan?
Ooh, dat is wel interessant... Ik kom er net achter dat ik niet de echte menus van de w850i heb 8)7 8)7

Zo horen ze te zijn toch? http://img167.imageshack.us/img167/6302/flashthemesqy8.jpg

Echter krijg ik dit te zien: http://www.68phone.com/wp...sony-ericsson-k530-3g.jpg

Die van mij komt van KPN... Hmm ff zoeken hoe ik weer die flash themas kan halen..
edit: nvm :l

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:24

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Verwijderd schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 20:53:
[...]

Die van mij komt van KPN... Hmm ff zoeken hoe ik weer die flash themas kan halen..
voor de flash zal je toch meer moeten doen op je telefoon ;)ik geloof dat ik in deel 2 ergens de aanpassing heb gedaan,welke goed ging,dus ik gok dat het dit keer ook geen moeite zou moeten zijn.

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

• tiguan
Verwijderd schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 20:53:
Klopt. KPN (Hi) heeft het flash menu uitgezet ivm problemen ofzo. Daar is een hele discussie over geweest op hun forum en zij kunnen het aanzetten met een nieuwe kpn firmware maar dan moet je wel naar een Hi winkel gaan. :(

Ik was helemaal vergeten dat die menu's zo konden zijn, ik ga 'm ook laten flashen door KPN dan.

@mrsar: weet je toevallig waar ongeveer in deel 2 het stond? Als ik zelf kan doen zou 't wel beter wezen zeg.

[ Voor 9% gewijzigd door tiguan op 11-05-2008 16:23 ]

Verwijderd

Het SonyEricsson W850i topic - Deel 2

lees dit maar ff door..

• tiguan
Ik heb 't net uitgevoerd met files van topsony maar m'n telefoon is nog steeds flashmenu-loos en gelocked.

Hmm, de tweede keer lukte het wel. Heb nu flashmenu's :)

Damn, door het flashen ben ik de originele Sony Ericsson ringtone kwijt. Heeft iemand die voor mij? Dus niet de midi versie maar de mp3 of m4a versie?

[ Voor 25% gewijzigd door tiguan op 14-05-2008 10:33 ]

Verwijderd

Is de w850i nog ergens te koop?
Ik vind hem enkel nog op ebay duitsland

• DJFliX
Ik heb nog een white edition te koop voor je :grin:
Ik ben overgegaan op de w960i.

Verwijderd

de w850i heeft toch AF/AM radio? Weet iemand hoe je dat instelt?

• Labien
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 25-10-2024
Hoi,

Ik heb alle delen al doorgezocht maar kan het antwoord niet vinden. Probeer mn w850 te updaten, dit gaat prima tot het punt dat er daadwerkelijk geupdate moet worden. Het programma geeft aan dat de update mislukt is.
rara, wie kan me helpen.
Een orange phone overigens.

• Labien
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 25-10-2024
Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 20:41:
de w850i heeft toch AF/AM radio? Weet iemand hoe je dat instelt?
alleen een FM radio, je headset aansluiten en bij mij naar het middelste icoontje bovenaan in het menu. Daar vind je de radio.

• StraightOn.NL
Labien schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 21:10:
Hoi,

Ik heb alle delen al doorgezocht maar kan het antwoord niet vinden. Probeer mn w850 te updaten, dit gaat prima tot het punt dat er daadwerkelijk geupdate moet worden. Het programma geeft aan dat de update mislukt is.
rara, wie kan me helpen.
Een orange phone overigens.
Ik neem aan dat je met update bedoeld dat je de firmware wilt flashen? en je gebruikt hiervoor het originele sony ericsson programmatje ?

Ik heb dat zelf ook al een paar keer gehad dat het flashen niet gelijk de eerste keer lukte (en het heeft me al aardig wat stress bezorgt :(

Zorg ervoor dat je je USB-kabel gelijk in het moederbord prikt...dus niet via een hubje oid...(wat ik eerst nogal eens deed...op de front-usb van mijn pc)

Ik heb nooit achterhaald dit daadwerkelijk de truc was waardoor het wel werkte...maar zo is het mij wel gelukt na 10x proberen ofzo :P

Verwijderd

Labien schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 21:40:
[...]
alleen een FM radio, je headset aansluiten en bij mij naar het middelste icoontje bovenaan in het menu. Daar vind je de radio.
Ooh jammer.. want CAZ komt trouwens op euh.. iets wat niet FM heet en rond de 800mhz zit.. En dat kan je dan niet opvangen..

Verwijderd

Ik heb nu een vaag probleem... Opeens herkent min w850i de standaard memory stick niet meer.. Als ik de telefoon uit en aan zet, dan vraagt hij of ik de stick wil formatteren. Als ik op ja druk, dan staat er: formatting failed.

Ik heb ook al master reset gedaan (de 1e niet de 2e waarbij alles verloren gaat) maar zonder succes..

Nu wil ik een 4gb pro duo van dealextreme kopen (chinese website) maar waarschijnlijk doen die het helemaal niet omdat ze niet origineel zijn (en dus geen magicgate hebben).

Kan iemand mij helpen?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2008 12:59 ]

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Hier begin ik me te irriteren aan de connector die aan de onderkant van de telefoon zit.

Waar je je lader en je headset op aansluit.
Deze functioneert namelijk nog maar half.
De ene keer doet de lader het wel en de andere keer niet.
Ook muziek luisteren gaat erg slecht en bij het minste of geringste bewegen doet ie het helemaal niet meer of maar half. Erg slechte verbinding dus.

Heb al wat geprobeerd schoon te maken, maar dat lukt ook maar bar slecht.

Iemand nog tips e.d. om die connector schoner of beter te laten werken?

Verwijderd

Allebei de connectoren met alcohol schoonmaken.. Met oorstaafjes zonodig.. Hoezo maken ze niet goed contact dan?

Ik heb trouwens mijn firmware geupdated.. En toen had ik opeens flash menus :)

Alleen zijn nu al mijn contacten weg :S Ik dacht dat alles op mijn sim-kaart stond...

Aan het begin vraagt hij toch om de nummers naar het telefoongeheugen te kopieeren? Blijkbaar staan ze dus alleen in het telefoongeheugen en niet op de sim... erg stom .. Ik dacht dat contacten op de sim én op het telefoongeheugen stonden zodat ze sneller geladen konden worden.. :? ??

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2008 19:52 ]

• MBV
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:21

MBV

Je kan ergens van je sim naar je telefoongeheugen kopieren. Nadeel van opslaan op je sim is o.a. dat je geen meerdere telefoonnrs per persoon kunt opslaan. Je kan dus beter de PC Suite gebruiken voor backup.

Ik heb geen idee wat ik misdaan heb, maar mijn telefoon doet helemaal niks meer. Paar weken terug al gaf hij problemen, waarschijnlijk dankzij mijn 4GB MS. Hij liep vast tijdens het browsen als ik mijn geheugenkaart erin had zitten. Na iets van 5 pagina's gaf hij een wit scherm, en herstartte (hij vroeg dan niet om de pincode, maar het scherm werd zwart, en toen er weer wat stond was hij verbinding aan het maken). MS eruit hielp niet echt, en hij liep steeds vaker vast (soms al tijdens het opstarten). Ik heb dus vandaag alles gebackupt naar PC en SIM, en master reset gedaan.

Raad eens wat er gebeurt: Hij loopt vast tijdens de master reset... Nu kan ik dus helemaal niks meer. Opstarten? Wit scherm. Lader erin? Wit scherm. USB-kabel erin? Wit scherm. Soms wordt hij tussendoor trouwens wel even zwart, maar goed. Als ik de accu er een paar minuten uit laat, en dan probeer op te starten, dan krijg ik 'even wachten', en na 10 seconden alsnog een wit scherm.

Enige variatie daarop is dat flashen wel kan werken: met C ingedrukt herkent windows een apparaat. Maar uiteraard staat er geen update klaar, en wordt de update dus niet uitgevoerd. Iemand een idee hoe ik een installatie van firmware kan forceren? Of een andere truc om nu eens wel op te starten?

edit:
Iemand bekend met DaVinci (o.a. van www.itheme.com)?

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 19:48:
Allebei de connectoren met alcohol schoonmaken.. Met oorstaafjes zonodig.. Hoezo maken ze niet goed contact dan?

Ik heb trouwens mijn firmware geupdated.. En toen had ik opeens flash menus :)

Alleen zijn nu al mijn contacten weg :S Ik dacht dat alles op mijn sim-kaart stond...

Aan het begin vraagt hij toch om de nummers naar het telefoongeheugen te kopieeren? Blijkbaar staan ze dus alleen in het telefoongeheugen en niet op de sim... erg stom .. Ik dacht dat contacten op de sim én op het telefoongeheugen stonden zodat ze sneller geladen konden worden.. :? ??
Met oorstaafjes had ik al geprobeerd, maar dat hielp maar weinig. Ik denk dat het ook een beetje slijtage is. Maar zal alcohol nog proberen.

Trouwens, welke firmware heb je nu dan? En een branded telefoon of niet?

Verwijderd

Ik dacht dat ik branded had omdat ik geen flash menus had.. Maar ik had gewoon de nieuwste firmware erop gezet op de officiele manier.. en toen had ik oppeens flash menus..

• tiguan
MBV schreef op woensdag 24 september 2008 @ 18:16:
Enige variatie daarop is dat flashen wel kan werken: met C ingedrukt herkent windows een apparaat. Maar uiteraard staat er geen update klaar, en wordt de update dus niet uitgevoerd. Iemand een idee hoe ik een installatie van firmware kan forceren? Of een andere truc om nu eens wel op te starten?

edit:
Iemand bekend met DaVinci (o.a. van www.itheme.com)?
Met de SE Update Service kan je het firmware updaten forceren ook al heb je de nieuwste er op staan.

• MBV

MBV

Klinkt interessant. Waar zit dat? Ik kon namelijk geen knop meer vinden om verder te gaan toen hij zag dat het de nieuwste versie is.

Ik heb hem de hele nacht in de lader gehad, en nu blijft hij 3 kwartier hangen op 'please wait'. Scherm gaat uit na verloop van tijd, maar kan je weer aankrijgen door op een knop te drukken. Ook op de uit-knop reageerde hij. Hij staat nu weer vrolijk op 'please wait', vanavond kijken of er nog iets is gebeurd.

Wat ben ik blij dat mijn 6230i het nog doet...

• MBV

MBV

Goed, na 10 uur nog steeds "please wait". Maar hij zegt nu iig weer dat hij aan het laden is. Engels, dat wel.

Updaten werkt niet: Ik krijg een scherm met "Update not available" "The software in your phone is up-to-date." en mijn telefoon rechts. Een knopje leidt naar Backup info (alles 0, de reset heeft dus wel gewerkt), en de andere is 'back to start". Even voor de duidelijkheid, ik heb op deze pagina op 'Download update service' geklikt.

In de handleiding staat wel "Are there any benefits of reinstalling the same software on the device?
Yes. To ensure the software in the device is optimal and to repair software that has been damaged by
misuse." Maar waar vind ik de knop om verder te gaan dan? |:(

• FRidh
zelf ben ik ook wel benieuwd waar die mogelijkheid in de software zit. :?
Sinds kort kan ik een aantal applicaties, zoals eBuddy en Opera, niet meer opnieuw installeren.
Beide lijken te hangen bij het opstarten, nog voordat ze normaal gesproken na een installatie vragen stellen wat betreft de rechten. Zelfs een gehele reset van de telefoon en formatteren van de MS verholp het niet.....

Research is to see what everybody else has seen, and to think what nobody else has thought - Albert Szent-Györgyi

• MBV

MBV

Ik heb met XS++ de firmware er opnieuw op gezet, maar dat heeft niet geholpen bij mijn probleem: hij start nog steeds niet op. Ik ga hem nu als defect op marktplaats zetten, voor het geval iemand een accu/lader/schermpje/speakertje of zoiets nodig heeft.

[ Voor 3% gewijzigd door MBV op 27-12-2008 13:55 ]

• FRidh
bij mij heeft het flashen met XS++ gelukkig wel geholpen :)
Meteen nog wat leuke patches erover gegooid....er blijven zelfs na master reset nog bestanden achter die ervoor zorgden dat bepaalde applicaties niet meer goed werkten

MBV, holp het installeren van de allerlaatste firmware ook niet?

• MBV

MBV

Die stond er al op, vandaar dat het niet kon met de sony-software :')

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 12:44:
Ik heb mijn SE W850i nu bijna een jaar, maar de laatste maanden constant last van het feit dat de telefoon geen netwerk kan vinden, of mij geen toegang tot het netwerk geeft. Als ik zoek in het menu naar beschikbare netwerken komen alle NL'se netwerken in beeld. Selecteer ik dan mijn provider, krijg ik direct de melding dat ik geen toegang heb... Heb soms dat ik 3 dagen niet bereikbaar ben, en van het ene op het andere moment doet hij het weer volledig voor een maandje...

Software updates verhelpen het probleem niet.. dus denk dat ik dit bagger ding maar eens terug stuur naar SE....
@ MarocC: Marco, heb je een oplossing gevonden voor dit probleem? de mob van mijn vriendin heeft exact het zelfde probleem. Was Orange branded, nu T-Mobile.

alvast bedankt voor je reactie,
Steven
Pagina: 1 2 Laatste