ik heb een simpel test cgi-script (met #! pad en print-regel) dat niet werkt op mijn domein. Nu heb ik mijn hosting provider gemaild, en die hebben hetzelfde script (rechtstreeks) op de server gezet en dan werkt het wel. Probleem dus, omdat ik zeg dat het ergens aan hun server ligt, waarschijnlijk converteert ie m oid als ik m als ik het bestand upload, terwijl zij rechtstreeks op de server bezig zijn, en zij zeggen dat het aan mijn script ligt en ze geven geen inhoudelijke support... Ik heb alle ascii/binary unix/dos notepad/ultraedit etc mogelijkheden al geprobeerd (ook onder linux) incl chmod rechten, dus daar kan het niet aan liggen. Iemand ooit zoiets meegemaakt, of enig idee waar het aan ligt?
ok, na twee uur nog geen reactie, misschien toch verkeerde forum. ik dacht aan iproviders & hosting ivm hosting problemen, maar kan ie worden verplaatst naar programming?
ok, na twee uur nog geen reactie, misschien toch verkeerde forum. ik dacht aan iproviders & hosting ivm hosting problemen, maar kan ie worden verplaatst naar programming?
[ Voor 11% gewijzigd door Altaphista op 22-10-2007 22:08 ]
Je gaat het pas zien als je het doorhebt.