Toon posts:

Oneerlijke Feedback

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
David TTT heeft mij een -2 gegeven maar zijn verhaal klopt niet.
Heb niks afgesproken en alleen maar een mail gestuurd dat ik mijn Kaart voor 300 euro verkocht.
Krijg nu bij alles wat ik verkoop te horen over mijn minpunten maar dan moeten die punten wel eerlijk gegeven zijn.
Zoals in geveal van noks wel het geval is en dat was idd mijn fout.
Maar de feedback van David TTT klopt van geen kanten en is absolute onzin en wil graag dat deze weg gehaald word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -krekel-
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-09 12:16
voor dit soort zaken moet je een admin effe aanspreken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:33

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Ik zal eens kijken.

Mjah, als je iemand zowel een mail als voicemail stuurt om te melden dat hij de kaart voor 300 euro mag overnemen mag je er van uitgaan dat er dus blijkbaar een wederzijds akkoord over de transactie is. Dan kan ik me goed voorstellen dat men niet blij is als je later de kaart aan een ander verkoopt.

[ Voor 92% gewijzigd door Microkid op 22-10-2007 19:09 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar als ik tegen jou zeg je mag het overnemen en ik krijg geen reactie weet ik niet of je het nog wel wilt.
Heb zelfs nog een mailtje gestuurd met dat ie verkocht was.
Omdat hij teleurgesteld is dat hij deze kaart niet hheft geeft hij een slechte feedback beetje raar
Iedereen wil zo'n kaart voor dat bedrag die kom je nooit meer tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:33

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Jij stuurt hem een mail en voicemail van jouw dat ie de kaart kan kopen voor 300 euro. Echter niet iedereen leest zijn mail 24 uur per dag uit. Als jij hem dus in principe te kennen geeft dat de kaart voor hem is, en dan verwacht dat ie direct reageert, is het nogal raar dat je niet even kan wachten en na 15 minuten al weer mailt dat de kaart aan een ander verkocht is. Als je iemand mailt om te zeggen dat ie de kaart voor x bedrag kan kopen, moet je hem wel de gelegenheid geven om te reageren.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik heb iedereen die mij 300 euro had geboden een mail gestuurd
dat ik hem weg deed voor 300 euro dus ik heb nooit gezegt dat de kaart van hem is.
Wel zo netjes om het iedereen die al heeft geboden het eerst te laten weten .
Dus als ik een advertentie zet met mijn product en iemand heeft intresse dan is de deal toch nog niet rond en kan ik hem toch verkopen aan iemand anders als ik dat wil.
Als je mijn advertentie even leest zie je ook dat ik het nog aangeef kijk hier maar : http://www.hardware.info/forum/showthread.php?t=130240

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Je kan die feedback wel laten staan maar het is niet terecht.
Het verhaal klopt niet en het lijkt mij toch dat je wel eerlijk moet zijn in je feedbacks
Dan kan ik ook bij iedereen minpunten geven .
En dat al die reacties bij mijn laatste advertentie blijven staan vindt ik ook een beetje vreemd.
De meeste reacties zijn niet volgens de regels en als ik iets niet volgens de regels doe wordt het ook verwijderd toch?

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2007 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dus iemand bied, jij reageert dat die persoon hem kan kopen voor die prijs en dan verkoop je hem aan iemand anders? Dat is niet netjes, door een aanbod aan te nemen heb je een overeenkomst. Door promisceus te zijn in je handelen wijk je heel erg van de standaard handelwijze af.

Het betekent dat je geen echt betrouwbare partner bent, en dat iemand dus niet snel zeker is van een koop bij jouw methode. Dus een negatieve beoordeling is te billijken :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee jij verdraaid alles
Hij heeft een dag of wat daar voor 300 geboden maar mijn minimale prijs was 350 en daar gigng hij niet mee accord een dag later dacht ik ik verlaag mijn prijs en stuurde iedereen een mail dat ijn minimale prijs gezakt was
dus je moet wel eerst even opletten

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2007 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Ik denk dat jij gewoon niet duidelijk bent geweest en dit is het resultaat. Heb je de uitgaande emails nog ? (kunnen we beter beoordelen)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bij nader inzien verkoop ik mijn kaart voor 300 euro
je kan mij even bellen voor een afspraak.

sorry is al verkocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DamadmOO
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-10 09:58
Tja. Die mailtjes zeggen natuurlijk helemaal niks zo. De persoon kan naar aanleiding van het eerste mailtje aannemen dat hij de enige bieder was en dat het product alsnog voor zijn bod verkocht wordt. Er staat nergens dat er meerdere bieders waren die allemaal 300 hadden geboden

Je had beter een mailtje kunnen sturen dat je je minimumprijs verlaagd hebt naar 300 euro en dat er meerdere mensen dat bedrag geboden hadden. Degene die als eerste reageert zal dan het bod van 300 euro krijgen en dan kunnen de andere altijd nog naar 305 of weet ik veel wat.

Ik vind de manier waarop je nu zaken hebt gedaan (en dan vooral de communicatie tussen jou en potentiele klanten) erg slecht en de negatieve beoordeling lijkt me dus te beargumenteren.

Volgende keer gewoon wat duidelijker zijn in hoe de situatie in elkaar zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 21:15:
Bij nader inzien verkoop ik mijn kaart voor 300 euro
je kan mij even bellen voor een afspraak.
Dat zou ik ook opvatten als een akkoord gaan met het bod. Je zult toch echt voortaan duidelijker moeten zijn.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1