Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug?] geen toegang tot DM discussie

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Topicstarter
Ik kreeg een DM melding met de titel "Re: loze reply trashed". Ik dacht al bij mezelf, hm, dat zal wel een late reactie zijn op één van mijn PM/DM's uit mijn modperiode. Enfin, even openen dan zie ik het wel. Maar ik kreeg echter een foutmelding bij het openen van de DM op deze URL: http://gathering.tweakers...ion_message/111005#111005
Je mag deze discussie niet bekijken
(interne identificatie: privatemessaging::get_discussion::not_allowed)
Ik ben er niet helemaal zeker van of hier een bug of een toevalligheid een rol speelt. Aan jullie de gelegenheid om het een en ander te uitsluiten :)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:20
Laat maar, blijkbaar heet het ook pm_discussion als het om DM's gaat :P Ik krijg als melding dat de hele discussie niet gevonden kan worden, niet dat ik 'm niet mag inzien.

[ Voor 68% gewijzigd door Hahn op 22-10-2007 18:19 ]

The devil is in the details.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Het is een reactie op een pushmessage die je stuurde toen je nog mod was. In 2003 :+

Maar inderdaad toch een sort-of bug. Je zou die reactie moeten krijgen, lijkt me. Of de afzender zou een foutmelding moeten krijgen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Topicstarter
Merkwaardige note: ik kreeg diezelfde ontoegankelijke DM weer in ongelezen-DM-melding-lijst toen F_J_K mij een DM stuurde. Tot tweedriemaal toe zelfs.

[ Voor 3% gewijzigd door BalusC op 22-10-2007 21:54 ]

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Ik kan 'm wel lezen: de poster vraagt of de PM helemaal weggegooid kan worden.

[ Voor 5% gewijzigd door Kaj. op 22-10-2007 22:29 ]

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Mjah, het probleem is (volgens mij, geen zin om je te impersonaten :P ) dat je nu de PM's die je hebt verstuurd niet meer mag bekijken, en (logisch) gevolg is dat je ook geen reacties erop mag zien.
Vervelende is dat we niet kunnen voorkomen dat iemand gaat PM'en naar een exmod, dat is een van de beperkingen van de DM uitvoering van React.
Het enige wat ik kan doen is die DM handmatig op gelezen zetten, dan zie je hem i.i.g. niet meer terug als ongelezen DM.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Topicstarter
Zet hem maar op gelezen :) Het is vrij irritant om deze onleesbare DM elke keer weer in de listing te krijgen wanneer ik een nieuwe DM krijg 8)7

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Topicstarter
Staat die nu nog niet op gelezen? Ik krijg hem nog steeds elke keer in de lijst wanneer ik een nieuwe DM krijg. Best wel irritant :P

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Ohja :P

Kost wat moeite, maar dan heb je ook wat :P
Ik denk dat ik een loze koppeltabel heb gevonden 8)7 :P

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.