Toon posts:

Probleem met HD2400Pro..? Of met vga driver..?

Pagina: 1
Acties:
  • 243 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb gister windows vista opnieuw geinstallerd omdat deze op de een of andere manier kaduuk was en niet was te herstellen. Alles ging goed en windows vista draait ook, Echter krijg ik mijn video kaart niet aan de praat...
ik heb een Ati Radeon HD2400PRO, de installatie CD ben ik kwijt en ik heb de drivers hiervan al 10x van de website gehaald en geprobeert te installeren echter geen suc6 want er veranderd nix en CCC doet het niet (dat is Catalyst Control Center)... Nu begin ik te vermoeden dat het niet daar niet aan licht maar aan het geval dat windows vista een standaard VGA driver heeft geinstalleerd.... Gaat lekker dus...

Ik ga daarom eens kijken in Device Manager en dan geeft ie deze fout melding weer:

This device cannot start. (Code 10)

Click 'Check for solutions' to send data about this device to Microsoft and to see if there is a solution available.

Als ik op Check for Solutions klik zoekt ie en valt dat schermpje weg om daarna nix meer van zig te laten horen dus ik ga opzoek naar de driver op de ASROCK website

Ik heb dus een ASROCK ALIveNF6G-VSTA moederbordje (ook hier CD kwijt dus geen Cd drivers)... ik denk woooot daar staat een VGA driver download hem (de 32bit versie voor mijn 32 Bit vista) probeer hem te installeren begint meneer te zeuren dat ie de goede harware niet kan vinden... Installer sluit zich nu af... Verdorie (zacht uitgedrukt)

Ik heb nu alle drivers van mij moederbord geprobeert en het lukt nogsteeds niet... Wie O Wie weet wat ik nog kan doen...? Ik ben ten einde raad...

Greetz, Stiruam