Toon posts:

Moederbord gaar?

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een oude intel celeron 1.7 Er was nooit iets mis mee, maar de laatste week liep hij een keer vast. Windows liep door, maar mijn muis en toetsenbord deden het niet meer. Nou goed, na een keer opstarten deed hij het weer.

Nu kan ik hem wel 10 keer op nieuw opstarten, maar dan loopt hij steeds vast, windows blijft draaien maar mijn muis en toetsenbord doen niets meer. Ook moet ik even wachten als ik hem heb uitgezet, omdat als ik hem te snel aan zet, het beeldscherm dan niet aanslaat.

Ik heb niets verandert kwa software of hardware. Is mijn moederbord nou gewoon kapot?

Verwijderd

Probeer eerst eens windows te reinstallen, als je die problemen nog hebt ga je met zo weinig mogelijk hardware starten (Dus 1 geheugen balkje, alle overige PCI kaarten er uit, 1 hdd waar windows op staat, geen optische drives etc.) Werkt het dan wel, ga je langzaam terug bouwen. Eventueel zou je ook je voeding nog kunnen proberen te vervangen door een ander.

• RoadKill21
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

RoadKill21

Mn naam is niet Haas, maar Han

doet je toetsenbord het in het bios nog, antwoord ja: probeer veilige modus van windows.
antwoord nee: moederbord gaar.

Cherish your memories, but don't live in the past. Always outdated specs

Verwijderd

Topicstarter
Toetsenbord doet het nog wel in de bios. In de veilige modus heb ik hetzelfde probleem dat ie vastloopt. Ik kan mijn muis en toetsenbord vaak wel gebruiken in windows, maar dan maar iets van 2 min en dan loopt ie vast. Verder heb ik het geheugen er weleen uit gehaald, de netwerkkaart, de videokaart, de dvd spelers maar dat haalde niets uit allemaal...

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2007 18:09 ]

• Phenos2
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-05 02:02
Zitten er ook bolle condensators op het moederbord? En wat voor merk voeding zit er in de PC.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:01

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

PMG Beleid

We verwachten een stuk meer informatie dan dit in een topicstart, om te beginnen om wat voor moederbord het gaat...

Los daarvan kun je je vraag alleen beantwoorden met zelf onderdelen uit te sluiten, zoals je in de Hangen & Opstarten Troubleshooter (achter link hierboven is hij te vinden) kunt lezen. Begin daar eens mee :)

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.